رقابت هاي انتخابي تيم هاي ملي تكواندو مردان و زنان براي حضور در مسابقات جام جهاني آروبا 29 شهريور در تهران برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ،‌اين مسابقات به ميزباني خانه تكواندو و با هوگوهاي الكترونيكي در نوبت صبح براي بانوان و عصر روز چهارشنبه 29 شهريور در بخش مردان برگزار مي شود وزن كشي مسابقات نيز عصر امروز انجام خواهد شد.

مسابقات انتخابي مردان با حضور 35 تكواندو كار منتخب دعوت شده كه شامل نفرات برتر استان ها هستند و در مسابقات كشوري موفق بوده اند برگزار مي شود

از استان تهران 9 بازيكن، البرز هفت بازیکن، گیلان و آذربایجان غربی سه بازیکن از استان های اصفهان، فارس، آذربایجان شرقی دو بازیکن و از استان های زنجان، قزوین و گلستان نیز یک تکواندوکار در پیکارهای انتخابی حضور دارند.

در بخش بانوان نیز 55 تکواندوکار در پیکارهای انتخابی حضور دارند.

ضمن آنکه از استان های تهران، البرز، گیلان، مازندران و آذربایجان شرقی هر کدام دو بازیکن و از استان های همدان کرمان، قزوین و اردبیل هر یک یک بازیکن می توانند در این رقابت ها سهمیه داشته باشند.

گفتنی است، رقابت های جام جهانی 2012 تکواندو اول تا سوم آذر به میزبانی جزایر آروبا در سانتاکروز به صورت تیمی و با قوانین جدید برگزار می شود و تیم های برتر دنیا از سوی فدراسیون جهانی تکواندو به این رقابت ها دعوت می شوند.

فدراسیون جهانی تکواندو (WTF) چندی قبل به صورت رسمی از تیم های ملی تکواندو مردان و زنان کشورمان برای مسابقات جام جهانی دعوت به عمل آورده و تیم ملی تکواندو ایران مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات است./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار