مدیرفنی تیم جودو پاس خراسان رضوی گفت: در حال آماده سازی تیمی قدرتمند به منظور حضور موفق در لیگ برتر کشور هستیم.

 

به خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، محمدجواد غضنفری با بیان این مطلب افزود: پس از مشخص شدن مسائل مالی، 15 جودوکار که شرایط آمادگی مناسبی داشته باشند جذب تیم خواهند شد.

وی زمان شروع لیگ برتر جودو کشور را آبان ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: تیم جودو پاس خراسان رضوی با حمایت فرماندهی نیروی انتظامی خراسان رضوی در این رقابت ها که به صورت آزاد برگزار می شود، حضور خواهد یافت.

وی با اشاره به حضور این تیم در مسابقات جودو جام حذفی کشور اظهار داشت: مسابقات مذکور 27 شهریورماه سال جاری با حضور 11 تیم در تهران برگزار شد و نماینده استان در این مسابقات پس از تیم های جودو دانشگاه آزاد تهران، موسسه مالی و اعتباری فردوسی تهران، مسجد سلیمان اهواز و نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جایگاه پنجم قرار گرفت.

مربی تیم جودو جوانان استان خراسان رضوی در ادامه در خصوص وضعیت فعلی این تیم بیان کرد: بر اساس هماهنگی انجام شده، در صورت موافقت فدراسیون جودو تیم استان به تورنمنتی در یکی از کشورهای آسیای میانه اعزام خواهد شد.

غضنفری هدف از این اعزام را حفظ آمادگی و ایجاد انگیزه در جودوکاران استان عنوان و اظهار امیدواری کرد: با جذب حامی مالی بتوانیم مشکلات مالی به منظور حضور و اعزام به مسابقات کشوری را برطرف نماییم.

وی افزود: در حال حاضر تیم جودو جوانان خراسان رضوی به مدت 3 روز در هفته با حضور حدود 40 جودوکار در محل مدرسه جودو چمران مشهد به انجام تمرین مشغول است.

 

برچسب ها: جودو ، پاس ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.