فيلم تلويزيوني "پرده نشينان" به كارگرداني و نويسندگي"بابك فقيه ايماني" است كه با اتمام مرحله تصوير برداري وارد مراحل فني گرديد.

محمدرضا سهرابي،بازيگراني فيلم تلويزيوني در گفتگو با خبرنگار بخش راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت:فيلمنامه اين اثر در قلم "بابك فقيه ايماني" نوشته شده و با موضوع اجتماعي داستان نويسنده اي را روايت مي كند كه با هر بار نوشتن قصه مخاطب با آدم هاي واقعي قصه همراه شده و هر قصه زندگي روايتگر عشقي است كه سرانجامي ندارد تا اينكه در مي يابد تنها عشق به پروردگار است كه زيباترين هستي را در بردارد.
وي اظهارداشت:در اين فيلم تلويزيوني بازيگراني چون حسين غيابي،اميد ميرعلائي،آرش شاه ثنايي،يلدا آيتي زاده،شقايق حاج هاشمي و محمد نويد ميرزايي و عارفه اكبري از بازيگران خردسال در اين تله فيلم به ايفاي نقش مي پردازند.
سهرابي پيرامون نقش خود در فيلم تلويزيوني "پرده نشينان" گفت:در اين تله فيلم نقش يك جوان متفكر و درون گرا به نام بيژن را بر عهده دارم كه دوست خود اسفنديار با بازي آرش شاه ثنايي در اثر مشكلاتي كه در زندگي خود دارد، افسرده شده و بيژن با كمك خود در جهت بهبود روحيات اسفنديار و رفع مشكلاتش براي او تلاش مي كند.
وي خاطرنشان كرد:تصوير برداري اين فيلم تلويزيوني در اصفهان توسط دوربين حميد صيادي به ثبت رسيده و حميد طالقاني به عنوان مشاور كارگردان محسن اثني عشر مدير صدابرداري،رضا سعيدي طراح گريم،داود فروتن دستيار كارگردان و حسين غيابي و بابك فقيه ايماني نيز تهيه كنندگي اين پروژه تلويزيوني را برعهده دارند كه اين فيلم تلويزيوني از شبكه يك يا 2 سيما روي آنتن مي رود./ه
برچسب ها: تصویر ، برداری ، پرده ، نشینان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار