معاون سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه صنعتي شريف گفت: با ادامه راه بيداري اسلامي تا فروپاشي رژيم صهيونيسم و آمريكا از پا نخواهيم نشست و با فرياد خشم خود را از اين جنايتكاران به همه دنيا اعلام خواهيم كرد.

محمد شعباني معاون سياسي بسيبج دانشجويي دانشگاه صنعتي شريف در گفتگو با خبرنگاردانشگاه باشگاه خبرنگاران درباره هدف از برگزاري اين تجمعات اظهار داشت: ما با ادامه دادن راه بيداري اسلامي تا فروپاشي رژيم صهيونيسم و آمريكا از پا نخواهيم نشست و با فريادمان خشم و انزجار خود از اين جنايتكاران را به همه جهانيان اعلام خواهيم كرد.

وي تصريح كرد: بنا بر گفته‌هاي مقام معظم رهبري اين اقدامات مذبوحانه نتيجه خشم دشمن از بيداري اسلامي است اما در پي اين اقدام ناپسند فرياد اعتراض ميليوني مسلمانان در تمام دنيا به صدا درآمد وبه زودي آمريكا ازاين كار پشيمان خواهد شد.

معاون سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه صنعتي شريف افزود:اعتراضات مسلمانان به طور قطع بازتاب منفي بر انتخابات آمريكا خواهد گذاشت زيرا به دليل پايين آمدن سطح اعتماد مردم آمريكا نسبت به حاكمانشان درصد مشاركتشان در انتخابات پايين خواهد آمد.

وي در پايان گفت:مردم مسيحي آمريكا عمق اين فاجعه را درك كردند و به اين آگاهي رسيده‌اند كه آمريكايي كه هولوكاست را نفي آزادي بيان مي‌داند پس چطور به خود اجازه مي‌دهد به اعتقادات مسلمانان جهان اين طور اهانت كند؟

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار