عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن انتقاد شدید از سریال کلاه پهلوی و اینکه هنر هفتم بدحجابی را ترویج می‌دهد، با اشاره به تصویب قانون عفاف و حجاب در سال 85 گفت: برخی مسئولان تا به امروز هیچ اقدام خاصی برای اجرای این قانون نکرده‌اند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد علم الهدی با انتقاد شدید از پخش سریال کلاه پهلوی اظهار کرد: آیا برای تبیین مسائل دوره رضاخان باید بی‌عفتی و بی‌حجابی را ترویج دهید؟
وی با اشاره به تصویب قانون عفاف و حجاب در سال 85 تصریح کرد: متأسفانه برخی مسئولان پس از تصویب شش ساله این قانون تا به امروز هیچ اقدام خاصی برای اجرا نکرده‌اند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با ابراز تأسف و انتقاد شدید از اینکه امروز در جامعه ما هنر هفتم عقاید خلاف اسلامی را ترویج می‌دهد اظهار کرد: متأسفانه هر دستی که در هنر هفتم فعالیت دارد به جای ترویج حجاب که نماد حضرت معصومه(س) است، ضربه بر پیکره حجاب جامعه می‌زند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه مسئله بد حجابی و بی‌حجابی یکی از آسیب‌های مهم جامعه شده است خاطر نشان کرد: در گذشته دلسوزان هشدار داده بودند این بدحجابی روزی به بی‌حجابی خواهد رسید که متأسفانه امروز شاهد عملی شدن آن هستیم.
علم‌الهدی با اشاره به اینکه متأسفانه برخی دستگاه‌ها و ارگان‌ها این بدحجابی را رسمی می‌کنند تصریح کرد: متأسفانه نیروهای فرهنگی و دستگاه‌های تبلیغی به جای آن که مقابل بدحجابی ایستادگی کنند، طنز و خنده سازی و سرگرم‌سازی را ترویج می‌دهند.
وی با تاکید بر اینکه فرهنگ‌سازی حجاب در جریانات هنر اصلا وجود ندارد، اضافه کرد: این بی‌عفتی در حال توسعه است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.