شهردار منطقه 4 گفت: بهره برداری از پروژه تفریحی و گردشگری سهم بسزایی در پر نمودن اوقات فراغت شهروندان و تقویت صنعت گردشگری خواهد داشت و باید با کیفیت و ایمنی بالا اجرا و به بهره برداری برسد.


 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، حسن کریمیان ضمن  بیان این مطلب افزود: ایمنی  و کیفیت باید در اولویت اصلی پروژه های  در دست اقدام بویژه مجموعه تفریحی و گردشگری  باغ پرندگان قرار گیرد تا فضای مطلوب و آرامی برای شهروندان فراهم  شود.
شهردار منطقه 4 احداث پروژه تفریحی و گردشگری باغ پرندگان را یکی از نیازهای ضروری شهر تهران  عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به حساسیت این پروژه تلاش می شود تا بودجه مورد نیاز این پروژه مهم و قابل اهمیت تامین شود تا پروژه در زمان مقرر به بهره برداری  برسد.
 در ادامه حسین حسینی نژاد قائم مقام شهردار منطقه 4 تصریح کرد:  خوشبختانه دکتر کریمیان از شهرداران برتر است و اقداماتی که در دو روزه مدیریت ایشان اجرا و یا در دست اقدام قرار گرفته است از کیفیت بالایی برخوردار است و جای تقدیر و تشکر دارد.
حسینی نژاد  با تاکید بر دقت لازم در زمان بندی تعیین شده برای بهره برداری  از فاز نخست پروژه باغ پرندگان  بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته فاز 1 پروژه باغ پرندگان طبق برنامه باید تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.
وی خاطر نشان کرد: همزمان با آغاز عملیات احداث پروژه باغ پرندگان جنگل لویزان که تا قبل از اجرای این پروژه کانون بی نظمی و وجود ناهنجاری  اجتماعی و پاتوق افراد و لگرد شده بود از این پس محل تفریح و گردشگری  خواهد بود./ف


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار