مدیر حوزه های علمیه،گفت: روحانیت امروز از هر زمان دیگری آماده تر برای پاسداری از ارزش های اسلام و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم، حجت الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به نقش و جایگاه برجسته روحانیت در دفاع از ارزش های اسلامی و انقلاب، تاکید کرد: همانگونه که روحانیت در دوران دفاع مقدس هم دوش با رزمندگان و سپاهیان نبرد می‌کرد امروز آماده تر از هر زمان دیگراست.
وی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در کشور را امری ضروری دانست و گفت: دفاع مقدس و اصل انقلاب اسلامی مصداق بارز ایام الله است و باید در هفته دفاع مقدس ایام جنگ را به درستی تبیین کرد.
مدیر حوزه های علمیه بر ضرورت رساندن پیام دوران دفاع مقدس به نسل جوان تأکید کرد و اظهار داشت: یکی از وظایف مهم مسؤولان ستاد بزرگداشت دفاع مقدس فضا سازی زمان جنگ و تبین صحیح آن دوران است تا نسل جوان ما با رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس در راه پاسداری از انقلاب اسلامی بیشتر آشنا شوند.
وی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بازوان انقلاب اسلامی و سربازان رهبری دانست و گفت: سپاه سرمایه بزرگی است که در اختیار انقلاب اسلامی قرار دارد و هر موقع این نهاد مقدس احساس کند مسئله‌ای در چارچوب نظر رهبری قرار گرفته پیشقدم در اجرای آن هستند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.