با ایجاد پایگاه قهرمانی ورزشی در سالهای آینده نیمی ازقهرمانان ملی از ورزشکاران ناجا خواهند بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، از ایجاد پایگاه قهرمانی در ناجا خبر داد و گفت: قهرمانان ملی که در ناجا هستند در این پایگاه حضور پیدا می‌کنند و درسال‌های آینده نیز با برنامه‌ریزی‌های پیش‌بینی شده، نیمی از قهرمانان ملی از ورزشکاران نیروی انتظامی خواهند بود.

شکری پور ورزش را یک ابزار برای ایجاد آمادگی کارکنان ناجا دانست و افزود: ناجا همواره باید از یک آمادگی جسمانی خاص برخوردار باشد و دراین راستا این نهاد در مرحله اول بر روی ورزش‌های کاربردی کار می‌کند.

وی اظهارکرد: امسال دو مسابقه ورزشی ناجا در استان زنجان برگزار شده است که مسابقه اول برای فرزندان پرسنل نیروی انتظامی بود و مسابقه کشتی فرنگی و آزاد نیز به مدت 3 روز در این استان برگزار شد.

معاون تربیت و آموزش ناجا با تأکید بر اینکه امسال به دلیل تشویق‌های ناجا تعداد ورزشکاران نسبت به پارسال افزایش داشته است تصریح کرد: امسال 37 تیم حضوردارند که درمدت2 روز390 مسابقه برگزارشد و این بیان‌گرآن است که تعداد برگزاری مسابقات دراین رقابت‌ها بیشترازتعداد مسابقات در سطح ملی است.

شکری ‌پوربا اشاره به اینکه امسال ورزشکاران ازنظرفنی درسطح بسیار خوبی قرارداشتند، خاطرنشان کرد: ناجا درچند رشته رزمی از جمله تکواندو، ووشو، جودو، کاراته و کشتی فعال است و در این راستا بیشتر به ورزش‌های رزمی می‌پردازد. همچنین در راستای توسعه ورزش پرسنل ناجا، هیئت‌های ورزشی دارت و تیراندازی نیز فعال خواهند شد./س

برچسب ها: ناجا ، ورزشی ، پایگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.