تساوي بدون گل ميلان مقابل اندرلخت اعتراض شديد هواداران به سياست هاي هواداران اين تيم را بر انگيخته است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري اسکاي اسپوتز، به دنبال بالا گرفتن اين اعتراضات براي دفاع از سياست هاي خود، علت اصلي فروش سيلوا و زالان ابواهيمويچ را مشکلات مالي اعلام کرد.

وي در مصاحبه با روزنامه الکوئپ گفت: من احساس مي کنم ما بايد در مورد علل فروش اين دو بازيکن شفاف سازي کنيم؛ اعضاي هيئت مديره ميلان اين تصميم را گرفتند تا حساب و کتابهاي باشگاه بالانس شود. به هيچ وجه نمي شد حسابهاي باشگاه را با وجود قرار دادهاي کورشکن اين دو صاف کرد. ما از زماني که به مشکلات مالي مان پي برديم تصميم گرفتيم که براي جبران آن 2 تا 3 بازيکن با حقوق بالا را به فروش برسانيم.

نايب رئيس باشگاه ميلان در ادامه افزود: ما بايد مخارج باشگاه را از آنچه در فصل قبل بود به شدت کاهش مي داديم ما در فصل گذشته 80 ميليون يورو هزينه داشتيم و اين فصل بايد آن را به حداکثر 5 ميليون يورو برسانيم و اين کار هزينه هايي نيز در برداشت که مهمترين آن فروش اين دو ستاره بود.

وي همچنين گفت: البته صاف کردن حسابهايمان بدين معني است که ما فصل قبل مجبور به فروش هيچ کدام از ستاره هايمان نخواهيم بود. هزينه ها 40 درصد کاهش يافته اند و اين نمايانگر سلامت اقتصاد باشگاه ماست./مح
برچسب ها: اعتراض ، میلان ، بازیکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار