دبير كل اتحاديه اول دانشگاه آزاد با بيان اينکه با دعوت از چهره‌هاي سياسي در مجمع عمومي تشكل‌ها بستر مناسبي را براي مناظره‌هاي انتخاباتي ايجاد خواهيم کرد،‌ گفت: در انتخابات از جناح خاصي حمايت نمي‌کنيم.

علي بازگير در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه  خبرنگاران، با اشاره به اينكه اتحاديه تشكل‌هاي دانشگاه آزاد در رابطه با انتخابات سال آينده رياست جمهوري برنامه‌هاي زيادي خواهند داشت گفت: در رابطه با كليت بحث انتخابات، طي نشست‌هايي كه با دبيران تشكل‌ها خواهيم داشت تصميماتي در اين زمينه گرفته مي‌گيريم.

دبير كل اتحاديه اول دانشگاه آزاد در ادامه افزود: هيچ تصميمي مبني بر اينكه در انتخابات از يك جناح يا فرد خاصي حمايت كنيم را نداريم؛ ولي با توجه به صحبت‌هاي مقام معظم رهبري در رابطه با كانديدادها و اصولي كه اين اشخاص بايد داشته باشند، به طور قطع در آينده به اين موضوع ورود پيدا خواهيم كرد.

اين فعال دانشجويي در پايان خاطر نشان  كرد: در مجمع عمومي تشكل‌ها در رابطه با بحث انتخابات سعي خواهد شد كه از سخنرانان و چهره‌هاي سياسي مطرح دعوت به عمل آيد تا بتوانيم از اين طريق بسترهايي را براي مناظره‌هاي انتخاباتي در دانشگاه آزاد را ايجاد کنيم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: انتخابات ، تشکل ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار