فيلم سينمايي "كلاه قرمزي و بچه ننه" به كارگرداني "ايرج طهماسب" پس از 32 روز صدرنشيني فروشي 4 ميليارد و 150 ميليون توماني را تجربه كرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران؛فيلم‌هاي سينمايي در حال اكران در سينما‌هاي شهرستان نيز با كمي افت فروش روبرو شده است.
                         
                    
                    
فرارسيدن سال تحصيلي جديد و پايان يافتن تعطيلات نيز در اين افت فروش بي‌تاثير نيست.
فيلم سينمايي "كلاه قرمزي و بچه ننه" كه بيشترين تعداد سالن‌هاي سينمايي را در كشور دارد با داشتن 41 سالن سينمايي و 31 روز نمايش فروشي معادل 1 ميليارد و سيصد و پنجاه ميليون تومان را براي خود رقم زد و مجموع فروش خود را در كل كشور به 4 ميليارد و 150 ميليون تومان رسانيد.
                      
                      
                      
فيلم سينمايي "ضد گلوله" به كارگرداني "مصطفي كيايي" با داشتن 17 سالن سينمايي و 24 رور نمايش فروشي 90 ميليون توماني را تجربه كرد.                     
                     
                     
                     
فيلم سينمايي "تو ومن" به كارگرداني اصغر بانكي نيز با داشتن 17 سالن سينمايي و 11 روز نمايش فروشي 65 ميليون توماني را تجربه كرد.
                   
                     
فيلم سينمايي "بي‌خداحافظي" به كارگرداني "احمد اميني" نيز با داشتن 29 سالن سينمايي و 24 روز نمايش فروشي 90 ميليون توماني را در شهرستان تجربه كرد.
 تاكنون پس از 303 روز نمايش فيلم سينمايي "كلاه قرمزي و بچه ننه" به كارگرداني "ايرج طهماسب" تنها فيلم صدرنشين گيشه‌هاي سينمايي در كل كشور است كه فروشي 4 ميلياردي را براي خود رقم زده است./ه
برچسب ها: کلاه ، قرمزی ، بچه ، ننه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار