نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رهنمودهای رهبری در خصوص سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار کرد: تولید ملی و اقتصاد مقاومتی می تواند موجب گشوده شدن بسیاری از گره های اقتصادی شود.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، سعیدی ديروزدر مراسم تجلیل از کارآفرینان ماندگار آذربایجان شرقی گفت:در شرایط کنونی باید با تمام توان از همه ظرفیت های کشور در عرصه تولید ملی و اقتصاد مقاومتی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه مردم ایران از تحریم ها هراسی ندارند، افزود: ایستادگی و پافشاری ملت ایران بر آرمان های نظام و انقلاب همواره موجب پیروزی کشور در برابر تحریم های اقتصادی دشمنان شده است.

سعیدی با اشاره به بیانات رهبری در خصوص وحدت و همدلی بین قوا، گفت: لجبازی بین قوا سمَ است و باید با وحدت بیشتر بین قوا زمینه شتاب گیری پیشرفت کشور فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: ایمان و عمل سهم و آورده ملت بزرگ ایران برای نظام جمهوری اسلامی است و باید از این ظرفیت برای پیشرفت و آبادانی کشور و مقابله با فشار اقتصادی دشمنان استفاده کرد.

سعیدی اضافه کرد: کشور در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار دارد و دشمنان نظام و انقلاب دست در دست یکدیگر آرمان های انقلاب اسلامی را نشانه گرفته اند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس نهم ابراز کرد: تحریم ها و فشارها از ابتدای پیروزی انقلاب وجود داشته است ولی آنچه ملت ایران را سربلند از هر آزمایشی بیرون آورده اراده و ایمان به هدف و آرمان مقدس جمهوری اسلامی است.

وی اضافه کرد: گرانی، بیکاری و مشکلات دیگری که در عرصه های اقتصادی گریبانگیر کشور شده با نجابت و تحمل مردم سپری شده است.

سعیدی گفت: تجلیل از کارآفرینان تقدیر از حرکتی است که عده ای در موقعیت کنونی اقتصاد کشور به سبک شدن باری از مشکلات مردم اقدام می کنند.

وی اظهار کرد: ارزش دادن به کسانی که علاوه بر سرمایه، آبروی خود را نیز در راه پیشرفت کشور ایثار می کنند موجب دلگرمی این افراد و پافشاری بر روند تولید و کارآفرینی می شود.

وی ادامه داد: باید از این افراد به عنوان الگوی مجاهدت در مسیر جهاد اقتصادی تجلیل کرد./س

 

برچسب ها: تولید ، اقتصادی ، گره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.