فرماندار چایپاره گفت: بهورزان سربازان خط مقدم خدمت به محرومان و ساکنان مناطق روستایی هستند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه مجید هاشمی در جلسه تجلیل از بهورزان در چایپاره اظهار داشت: بهورزان ایثارگران حقیقی هستند که در دورترین روستاها با کمترین امکانات به مردم خدمات لازم را ارائه می‌دهند تا آنها احساس کمبود نکنند.

وی تصریح کرد: هم‌اینک چهار مرکز بهداشتی درمانی و 18 خانه بهداشت در این شهرستان فعال هستند به طوری که صددرصد مردم شهری این شهرستان زیرپوشش خدمات شبکه بهداشت و درمان قرار دارند و از امکانات موجود استفاده می‌کنند.

هاشمی گفت: هم‌اکنون 33 بهورز در مراکز بهداشتی و خانه‌های بهداشت چایپاره به خدمت مشغول هستند.

فرماندار چایپاره به افتتاح طرح آبرسانی روستای کفیل چایپاره نیز اشاره کرد و گفت: این طرح آبرسانی کشاورزی به طول 3 هزار و 150 متر احداث شده که برای ایجاد آن یک میلیارد و 950 میلیون ریال از اعتبارات جهاد کشاورزی هزینه شده است و با بهره‌برداری این طرح بیش از 140 هکتار از اراضی کشاورزی و باغ‌های این روستا از آب کشاورزی مطمئن برخوردار می‌شوند.

وی گفت: در آینده سطح وسیعی از اراضی کشاورزی به آبیاری قطره‌ای تبدیل می‌شود.

فرماندار چایپاره با تقدیر و تشکر از زحمات مسئولان جهاد کشاورزی بیان داشت: همه تلاش دولتمردان و مسئولان بر ایجاد زیرساخت‌های لازم برای اشتغالزایی متمرکز است پس با وجودی که این روستای عشایرنشین بیش از 40 کیلومتر از مرکز شهرستان فاصله دارد و دورترین روستای شهرستان محسوب می‌شود اما از خدمات و برکات نظام اسلامی بهره‌مند شده‌اند.

هاشمی خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این طرح حلاوت و شیرینی در کام مردم باقی می‌ماند اما نباید از رفع‌کردن سایر مشکلات مانند بازسازی و آسفالت راه‌ها، تامین آب شرب و ... غفلت شود./س

برچسب ها: محرمان ، چایپاره ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.