امیر 'منوچهر كاظمی مبنی بر افزایش لفاظی های برخی سران رژیم غاصب صهیونیستی در خصوص حمله به ایران گفت: این گونه موضعگیری های لفظی این استنباط را به ما می دهد كه رژیم جعلی اسرائیل بیش از هر زمانی درمانده و عاجز شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

فرمانده قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران: ما همه تحركات آنها را رصد می كنیم و به توان آنها نیز مشرف هستیم ضمن اینكه آنها نیز به توان دفاعی و بازدارندگی نیروهای مسلح ما و پشتوانه ملی نظام اسلامی ما كاملا واقف هستند بنابراین بیان این گونه صحبتها تنها می تواند ناشی از ضعف آنها باشد.

وی البته به اشاره به جمله ای از مقام معظم رهبری كه اگر سیاسیون 10 درصد تهدید كردند ما باید آن را 100 درصد تلقی كنیم، گفت: نیروهای مسلح ما امروز در اوج اقتدار و آمادگی هستند و آماده واكنش قاطع و پشیمان كننده به هر متجاوزی به كیان این مملكت می باشند لذا اینطور نیست كه نسبت به طرح برخی ادعاها مبنی بر تهدید كشورمان، آگاه و هوشیار نباشیم.

امیركاظمی همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر برگزاری رزمایش چندین كشور به رهبری امریكا در آبهای خلیج فارس، گفت: نوع تاكتیك و برنامه های این رزمایش را رصد كرده ایم و به این نتیجه رسیده ایم كه تهدیدی از بابت این رزمایش متوجه كشورمان نیست و بیشتر جنبه دفاعی دارد./س



برچسب ها: کرمانشاه ، فرمانده ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.