سرمربي تيم آلومينيوم هرمزگان در خصوص تساوي خانگي تيم خود مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: کسب نتيجه مساوي در ديدار خانگي به هيچ عنوان رضايت بخش نيست اما بازيکنان تيم آلومينيوم در حال پيشرفت و ارتقا فني است.


اکبر ميثاقيان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: استان هرمزگان از شرايط آب و هوايي مناسب براي تمرين بازيکنان در فصل تابستان برخوردار نيست و متاسفانه به دليل شرجي بودن هواي استان در اين فصل موفق به انجام تمرينات مد نظر و مناسب نشديم.

وي ادامه داد: با تغييرات فصلي و خشک شدن هوا شرايط براي آمادگي هر چه بيشتر بازيکنان در رقابتهاي ليگ دوازدهم فراهم شده است و در هفته گذشته پس از مدتهاي طولاني بازيکنان تيم تمرينات سخت و فشرده اي را در استان انجام داده اند.

ميثاقيان تصريح کرد: تيم آلومينيوم از جوانان با انگيزه اي تشکيل شده است و علي رغم اينکه از تجربه کمتري به نسبت ساير تيم هاي ليگ برتري برخوردار هستند اما براي به ثمر رساندن گل و درخشش در رقابتهاي ليگ برتر از انگيزه بسيار بالايي برخوردار هستند از اين رو در هفته هاي آتي به طور حتم پيشرفت خواهيم کرد با کسب پيروزي هاي مکرر هواداران را دل شاد مي کنيم.

وي خاطر نشان کرد: تيم آلومينيوم بازي هاي با کيفيتي را ارائه مي دهد اما همچنان در گل زني با مشکل مواجه هستيم ضمن اينکه متاسفانه چند هفته اي است که تيم با بدشانسي محض مواجه شده است و علي رغم اينکه در بازي هفته هشتم خود مقابل پيکان 7 موقعيت صددرصد را داشتيم اما حتي موفق به کسب يک امتياز نيز نشديم.

ميثاقيان خاطر نشان کرد: در مقابل تيم صنعت نفت آبادان نيز نتيجه مطلوب را کسب نکرديم و علي رغم اينکه نفتي ها فقط يک حمله به سمت دروازه ما داشتند اما در نهايت به تساوي رضايت داديم.

ميثاقيان در پايان در خصوص رفتار غير ورزشي طرفداران تيم آلومينيوم خاطر نشان کرد: رفتار پرتاب ترقه از سوي هواداران تيم به هيچ عنوان منطقي و ورزشي نيست آنها بايد از اين موضوع آگاهي داشته باشند که چنين رفتاري فقط سبب ضرر به تيم خود مي شود ضمن اينکه وجه استان هرمزگان را نيز ضعيف مي کند./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار