مسابقات لیگ تکواندو استعدادیابی بسیج با قهرمانی تیم زنجان خاتمه یافت ضمن آنکه لیگ جوانان و بزرگسالان بسیج نیز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران:‌لیگ تکواندو استعدادیابی بسیج کشور در سمنان برگزار شد و طی آن زنجان عنوان قهرمانی را به دست آورد پس از این زنجان تیم های استان اصفهان و مازندران دوم و سوم شدند.

همچنین علاوه بر مسابقات لیگ تکواندو استعداديابي بسیج که برروی یک شیاپ چانگ در سمنان برگزار شد دوازدهمین دوره مسابقات لیگ تکواندو جوانان و بزرگسالان بسیج کشور برروی سه شیاپ چانگ در این شهر افتتاح شد.

براین اساس در هفته اول و دوم این رقابت ها که در دو بخش شمال و جنوب پیگیری می شود پس از برگزاری رقابت ها در بخش شمالی با نام شهید باکری تیم مقاومت با 6 امتیاز صدرنشین شد تیم های مازندران و آذربایجان غربی با چهار امتیاز در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.

در بخش بهترین های گروه شمالی نیز مهدی بهادری از تهران به عنوان بهترین داور، رضا یاری از البرز به عنوان بهترین مربی و تیم خراسان رضوی به عنوان تیم اخلاق انتخاب شدند.

در گروه جنوب با نام شهید جهان آرا تیم فارس با 6 امتیاز صدرنشین است، اصفهان و کرمانشاه هرکدام با چهار امتیاز عناوین دوم و سوم را در اختیار دارند در بخش بهترین ها نیز غلامرضا شاه عفو از فارس به عنوان بهترین مربی، محمد جمشیدی از قم به عنوان بهترین داور و قم به عنوان تیم اخلاق معرفی شدند.

در این دوره از مسابقات 12 تیم از 12 استان کشور حضور دارند./ق

برچسب ها: زنجان ، قهرمان ، تکواندو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار