مدیرعامل داماش گیلان گفت: اگر کريمی را از لیست پرسپولیس خارج کرده باشند با رویانیان وارد مذاکره می شویم و برای جذب مجیدی نیز منتظر می مانیم تا به تهران بیاید.

عابدینی  در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه در چند هفته اخیر پرسپولیس نتایج دلخواه هواداران و کادر فنی را نگرفته در حال  تغییرات است  .

وی در ادامه گفت: یحیی گل محمدی بهترین گزینه ای است که می تواند به کادر فنی اضافه شود رویانیان اگر هر گزینه دیگری را انتخاب می کرد باز هم انتقاد می کردند اما گل محمدی فنی ترین و به روزترین مربی است که می تواند به پرسپولیس کمک کند.

عابدینی در خصوص مذاکره با علی کریمی و فرهاد مجیدی نیز گفت: در تماسی که فرهاد مجیدی با قویدل مالک باشگاه داماش گیلان داشته صحبت هایی در این خصوص شده و فرهاد مجیدی گفته که هنوز با تیم عربی قرارداد دارد و در صورتی که به تهران بیاید به طور جدی وارد مذاکره خواهد شد اما در خصوص علی کریمی باید با رویانیان صحبت کنم و اگر مانوئل وی را از لیست خارج کرده باشد برای جذب کریمی اقدام خواهیم کرد.

وی افزود: هرندی (سرمربی سابق داماش) را به دلیل فحاشی و زد و خرد با سرپرست اخراج کردم نه به خاطر نتایج ضعیف و همان نامه ای که به سرپرست تیم مبنی بر اخراج زدیم به هرندی نیز تحویل داده شد./ق

برچسب ها: عابدینی ، داماش ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار