عضو کميسيون فرهنگي مجلس گفت: توهين به پيامبر رحمت(ص)، شعله‌اي سوزان در جهت ريشه‌کن‌شدن سياست‌هاي آمريکايي- صهيونيستي در منطقه است.

لاله افتخاري نماينده مردم تهران در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به هتک حرمت به ساحت مقدس پيامبر رحمت(ص) گفت: اتفاقاتي از اين دست، اولين باري نيست که از سوي هتاکان به حريم اسلام در جهان صورت مي‌گيرد و اين نشان از ضعف مخالفان دين برتر در برابر قدرت اسلام است.

وي در ادامه به اسلام‌هراسي هتاکان و طرح تهمت‌هاي دروغين اشاره و تصريح کرد: امروز در کشورهاي غربي تعداد کساني كه به اسلام روي مي‌آورد بسيار زياد شده و همين موضوع موج اسلام‌هراسي را در غرب ايجاد کرده است و به همين دليلي است كه آنها در چند سال اخير با شتاب‌زدگي به تخريب چهره‌هاي بزرگ اسلام روي آورده‌اند.

عضو کميسيون فرهنگي مجلس همچنين اظهار داشت: آمريکا و صهيونيسم جهاني سعي مي‌کنند با تدوين کتاب و ساخت فيلم‌هاي موهن عليه شخصيت‌هاي بزرگ اسلام چهره‌ آنها را در اذهان عمومي دنيا و دين‌مداران خراب کنند در حالي که همين امر باعث مخدوش‌شدن هرچه بيشتر چهره غرب در اذهان عمومي مي‌شود.

افتخاري در پايان خاطر نشان کرد: مستکبران با توهين به ساحت مقدس پيامبر اكرم(ص) شعله‌اي سوزان درجهت ريشه کن ساختن بنيان خود افکنده‌اند و مسلمين جهان را بيش از پيش با يکديگر متحد ساخته‌اند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: پیامبر ، حرمت ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار