سرمربي تيم فوتسال شركت ملي حفاري گفت:‌ اگر حواشي مسابقات روي تيم تأثير نداشته باشد مي توانيم قهرمان ليگ برتر شويم.

سيد مهدي ابطحي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب اظهار داشت: امسال چهار تيم از ليگ فوتسال كنار كشيدند و يا منحل شدند اين موضوع موجب شد بازيكنان خوب در همه تيم ها حضور داشته باشند.
بنابراين هيچ تيمي را نمي شود دست كم گرفت و به جز چند تيم بقيه تيم ها به دنبال قهرماني در ليگ برتر هستند.

وي افزود: تيم جوان و منسجمي داريم كه اگر حواشي روي آن بي تأثير باشد و بتوانيم از جنجال داور تماشاگر در امان باشيم شايستگي قهرماني را داريم.

سرمربي تيم فوتسال شركت ملي حفاري در خصوص مسابقه با تيم لبنيات ارژن فارس در شيراز گفت:‌ تماشاگران و داوري خوبي در بازي ديروز حكمفرما بود. در همه بازي ها و رد برخي موارد به نوعي به سود ميزبان قضاوت مي شود كه امري عادي است.
در نيمه دوم مسابقه نيز داوري به سود ميزبان بود.

ابطحي خاطرنشان كرد: سرعت و تصميم گيري براي داوري در فوتسال بسيار مهم است و در كنار قدرت رواني را بايد در نظر گرفت كه هميشه داوران با اين خصوصيت را براي فوتبال انتخاب مي كنند اما بايد گزينش داوران فوتسال را نيز به صورت ويژه اي در نظر بگيريم.

وي گفت: ارژن فارس تيم خوبي است كه به راحتي به حريفانش امتياز نمي دهد با ارزيابي هاي اين تيم داشتم بازي هايش تا دقايق پاياني مسابقه پيش و يا مساوي بود اما پس از آن بازي را واگذار مي كند. فكر مي كنم اين شرايط در آينده براي ارژن تغيير كند.

ابطحي اظهار داشت: بازيكنان حفاري بازي را خوب شروع كردند و از همان اول مسابقه كه به گل رسيدند سيستم تهاجمي را آغاز كرده و پس از گل هم بازي را به خوبي اداره كردند.

وي افزود: تا دو هفته ديگر دو بازيكن جديد به تيم حفاري اضافه مي شوند، كه يكي از آنها سرباز است و ديگري با اتمام مدت محروميتش به مسابقات باز مي گردد.
اميدوارم با اين شرايط پس از جام جهاني تيم قدرتمند تري را راهي مسابقات كنيم./مح

برچسب ها: حواشی ، ابطحی ، قهرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار