موسسه نمايشگاه‌هاي فرهنگي مسكو به دنبال افزايش تعاملات دو كشور روسيه و ايران به بهانه حضور چشمگير موسسه نمايشگاه‌هاي فرهنگي ايران در بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب مسكو ، به ايران مي‌آيد.

حسين صفري، رئيس دبيرخانه دائمي نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران در گفتگو با خبرنگار بخش ادبيات باشگاه خبرنگاران بااشاره به تقدير رايزن فرهنگي سفارت جمهوري اسلامي ايران در فدراسيون روسيه از موسسه نمايشگاه‌هاي فرهنگي ايران افزود: در اين تقدير نامه كه امروز به دست ما رسيده، آمده كه بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب مسكو با حضور شماري از ناشران كشورمان، فرصتي فراهم آورد تا جامعه كتابخوان و اهالي نشر و كتاب كشور پهناور روسيه با زمينه‌ها و فرصت‌هاي فراوان فرهنگي در جمهوري اسلامي ايران آشنا شوند.
وي افزود: در بخش ديگري از اين تقدير نامه آمده در اين راستا حضور موثر وسازنده نمايندگان آن موسسه محترم كه با برگزاري جلساتي مفيد بخش همراه بود، نويد بخش فصل تازه‌اي از همكاري‌هاي گسترده ناشران ايراني و روس بود.
رئيس دبيرخانه دائمي نمايشگاه‌ بين‌المللي كتاب تهران افزود: از مطالب ديگر آمده در اين تقديرنامه مي‌توان به بندي با مضمون آنكه "تحقق اين مهم  در بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب مسكو مرهون تلاش، احساس، مسئوليت و تفطن كارشناسي همكاران ارجمند شما آقايان "حسين صفري و "حسين اسماعيلي"  بود كه با خلوص تمام و پشتكاري مثال زدني، بهترين بهره‌برداري را از فرصت ايجاد شده در اين نمايشگاه براي حوزه كتاب ونظركشورمان نمودند" اشاره كرد.
خاطر نشان مي‌شود؛ موسسه نمايشگاه‌هاي فرهنگي ايران در گذشته نه چندان دور با 500 عنوان كتاب از بيش از 50 ناشر در زمينه‌هاي ايرانشناسي، دفاع مقدس، هنر، معماري اسلامي، مذهبي و كودك و نوجوان  در بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب مسكو، استقبال مردم بسيار خوب بود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار