کنگره قرآنی پیامبر رحمت و بصیرت به همت هیات و کانون خادم الرضا (ع) قم در تالار دارالشفاء برگزارشد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، جواد فروغی قاری و قرآن شناس برجسته جهان اسلام در این کنگره با اشاره به اهمیتی که خداوند به سعادت و کمال مخلوقاتش می‌دهد، گفت: خداوند در قرآن کریم بیان می‌کند که هر روز در حال انجام کاری است، این موضوع به انسان اهمیت حرکت رو به جلو را نشان می‌دهد.
قاری برجسته جهان اسلام موفقیت‌های امروز اسلام را در همین راستا دانست و گفت: اگر ما امروز شاهد موفقیت اسلام در زمینه‌های مختلف هستیم، به دلیل حرکت‌هایی است که پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم در این راستا انجام داده‌اند.
قاری برجسته جهان اسلام افزود: مطمئنا هیچ سلاحی در دنیا به اندازه سلاح علم کارساز نیست، ما می‌توانیم با استفاده از علوم قرآنی و همچنین با استفاده از معارف اهل بیت علیهم السلام، به مقابله با دشمنان بپردازیم.
وی معرفی چهره واقعی اسلام به تمام جهان را بسیار دانست و اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایفی که ما داریم این است که چهره واقعی اسلام و خوبی های آن را به جهان معرفی کنیم، غرب در تلاش است که این چهره را بد نشان دهد، زمانی که ما اصل اسلام را معرفی کنیم، خود به خود اقدامات غرب بی اثر خواهد بود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.