معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه یک گفت: با هماهنگی های لازم بین پلیس راهور و واحد تاکسیرانی و اتوبوسرانی منطقه تمهیداتی اتخاذ می شود تا روان سازی شبکه حمل و نقل منطقه در فصل پاییز مشهود باشد.

پوریا محمدیان در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ همزمان با بازگشایی مدارس و افزایش سفرهای درون شهری معابر منتهی به مدارس شمال تهران به منظور تسهیل و تسریع توام با ایمنی در حرکت دانش آموزان و وسایل نقلیه و کاهش سرعت ترافیک ایمن سازی می شود.
وی بیان کرد: مرمت، نوسازی، بهسازی معابر و محدوده های مدارس منطقه جهت ایمن سازی معابر و پیاده روها، ساماندهی پایانه ها، خط کشی عابر پیاده، خط کشی محوری معابر، مرمت پلهای هوایی از اقدامات صورت گرفته در طرح استقبال از مهر است.
محمدیان تصریح کرد: مرمت و نصب سرپناه ایستگاههای اتوبوس، همسطح سازی معابر با هدف ایجاد پیوستگی مسیر عابرین، شناسایی محل گرههای ترافیکی و هماهنگی با راهور منطقه از اقدامات صورت گرفته برای روان سازی ترافیک است.
وی گفت: تردد در خیابان و رساندن دانش آموزان به مدرسه باعث ایجاد ترافیک می شود و معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه یک برای کاهش ترافیک و خودروهای شخصی با افزایش ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی معابر منتهی به مدارس منطقه را ایمن سازی می کند./
برچسب ها: سفر ، سامانه ، مسیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار