فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) گفت: در رویارویی احتمالی آینده ممکن است دشمن شروع‌کننده درگیری باشد اما قطعا تمام‌کننده آن نخواهد بود و مسیر تحولات همان مسیری نخواهد بود که دشمن در پی آن است.

به گزارش حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران به نقل از سپاه نيوز، دریادار مرتضی صفاری فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) و نماینده ویژه ستاد کل سپاه در طرح مالک اشتر طی سخنانی ضمن تسلیت اهانت جدید جریان آمریکایی- صهیونیستی نسبت به ساحت پیامبر اکرم(ص) گفت: انقلاب اسلامی ایران نماد و الگوی بیداری ملت‌های جهان علیه استکبار جهانی است.

وی در ادامه حرکت بر محوریت ولایت را عامل اصلی توفیقات به دست آمده توصیف کرد و افزود: اگر بخواهیم غفلت‌های تاریخی که لطمه‌های زیادی به روند اصیل اسلامی وارد کرد، تکرار نشود باید اطاعت از ولایت و یاری‌رساندن به او به وسیله انجام دستورات و فرامین سعادت بخش وی، اساس زندگی ما قرار گیرد.

سردار صفاری افزود: اصل و اساس اسلامیت ما متکی بر ولایت است؛ ولایتی که همان ولایت رسول خدا(ص) است و شرط اصلی مصونیت نظام و انقلاب اسلامی، پشتیبانی از این جایگاه هدایتگر است.

سردار صفاری با اشاره به موضوع اشراف اطلاعاتی در سطوح مختلف نیروهای مسلح و آمادگی همه جانبه آنان برای مواجهه با مخاطرات و تهدیدات احتمالی گفت: در رویارویی احتمالی آینده ممکن است دشمن شروع‌کننده درگیری باشد اما قطعا تمام‌کننده آن نخواهد بود و مسیر تحولات همان مسیری نخواهد بود که دشمن در پی آن است.

وی افزود: اگر روزی تهدید نظامی از سوی دشمن وارد فاز عملیاتی شود، قطعا سپاه یکی از محکم‌ترین سدهای دفاعی است که برای دادن پاسخ دندان‌شکن به دشمن، با تمام وجود آماده است.
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار