سرپرست تيم فوتبال آلومينيوم اظهار داشت: هواداران تيم آلومينيوم افرادي فهيم و بادانشي هستند و به خوبي از اين موضوع اطلاع دارند.

فلامرزي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: هواداران تيم آلومينيوم افرادي فهيم و بادانشي هستند و به خوبي از اين موضوع اطلاع دارند که هر گونه رفتار غيرورزشي و غيراخلاقي از سوي آنها متضرر تيمشان مي شود از اين رو اقدام به چنين حرکاتي نمي کنند.

وي ادامه داد: در اطراف ورزشگاه خليج فارس بناهاي مسکوني بسياري است و احتمال اينکه اين اشياء منفجره از منازل مسکوني پرتاب شود نيز وجود دارد به هر حال باشگاه در پي حل بحران فعلي در خصوص پرتاب ترقه از سوي هواداران است.

فلامرزي افزود: فيلم بازي را اگر دوباره باز نمايي کنيم متوجه مي شويم که پرتاب ترقه از سمت مکاني که هواداران هرمزگاني به تشويق تيمشان پرداخته اند صورت نگرفته است از سمت جايگاه ويژه ترقه پرتاب شده است اين مسئله بيانگر اين مسئله است که دشمنان تيم خواهان افت تيم هستند و به هيچ عنوان پيشرفت آلومينيوم را خواهان نيستند.

وي خاطر نشان کرد: تيم در مقابل صنعت نفت آبادان عملکرد خوبي داشته است اما طبق هميشه نتيجه ديدار عادلانه رقم نخورد و بدشانسي من منجر به عدم کسب سه امتياز کامل خانگي شد اما به طور حتم در آينده نزديک هماهنگ تر مي شويم.

فلامرزي اظهار داشت: علي رغم کسب نتيجه مساوي ديدار خانگي مسئولان باشگاه آلومينيوم به هيچ عنوان قصد جدايي ميثاقيان از تيم را ندارند و تاکنون نيز با مربي خاصي نيز در خصوص تحويل سکان تيم آلومينيوم از ميثاقيان به فرد ديگري مذاکره نکردند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار