ورود مهدي هاشمي به كشور، سفر رئيس‌جمهور به نيويورك، انتخاب شهردار شهر ري، دستاورد مهم ایران در مذاکرات دو جانبه استانبول و اظهارات فرمانده كل سپاه پاسداران در خصوص احتمال وقوع جنگ در آينده از مهمترين عناوين خبري روز شنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز(شنبه) به اين شرح است:


آقازادگي، پاسپورت قطري و اقامت در لندن دليلي براي مسامحه در برخورد با مهدي هاشمي نيست
عضوكميسيون امنيت ملي مجلس با اشاره به انتشار اخباري مبني بر بازگشت مهدي هاشمي به كشور گفت: آقازادگي، پاسپورت قطري و اقامت در لندن دليلي براي مسامحه در برخورد با مهدي هاشمي نيست و قطعا سلامت دستگاه قضا در برخورد با افراد متخلف به ويژه وابستگان و سردمداران نظام عيان‌تر خواهد شد.


نبايد درباره سايت فوردو ماجراجويي شود/ دريافت تضمين امنيتي ايران از آمريكا، قصه‌پردازي غربي‌هاست
رئیس مجلس شورای اسلامی با بيان اينكه ايران هيچگاه در خواست تضمین امنیتی از آمریکا نداشته است، گفت: این مسئله ناشی از قصه‌پردازی برخی از رسانه‌های غربی و اقدام برخی سیاستمداران غربی برای گمراه‌کردن اذهان عمومی است تا افکارعمومی متوجه اصل درخواست ما نشود.


کشف اسنادي از هماهنگي فتنه‌گران با ناتو براي حمايت کور از جنگ داخلي در ايران/ فردا،تشکيل جلسه کميسيون امنيت ملي با محوريت مهدي هاشمي
عضو کميسيون امنيت‌ ملي و سياست‌ خارجي با بيان اينکه بازداشت مهدي هاشمي قطعا مانع از تکرار حوادث 88 خواهد شد، گفت: در صورتيکه دستگاه قضا در خصوص رسيدگي به پرونده مهدي هاشمي کوتاهي کند مجلس وارد پرونده خواهد شد.



احمدي‌نژاد به نيويورك رفت
رئيس‌جمهور كشورمان دقايقي پيش تهران را به مقصد نيويورك ترك كرد.


شهردار شهر ري مشخص شد / بزودي حکم وي ابلاغ مي‌شود
استاندار تهران گفت: استانداري تمامي مقدمات راه‌اندازي شهرداري ري را آماده و شهردار پيشنهادي خود را به وزارت كشور معرفي كرده است.


احتمال تغييرات جديد در جبهه پايداري/ اعلام رسمي اسامي شوراي مرکزي پس از تعيين دبيرکل و سخنگو
عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري گفت: در صورت کانديداتوري شخص جديد براي سمت دبيرکل و سخنگوي جبهه، شوراي مرکزي اين اختيار را دارد تا در صورت تمايل اعضا، فرد جديد را جايگزين کند.


از بالا گرفتن اختلاف ميان وزراي سابق خاتمي تا منکر شدن تفکرات اصلاح‌طلبي اقليت‌ها در مجلس
خبرنگاران باشگاه خبرنگاران در جریان پیگیری‌های خبری به "زمزمه‌ها"، "گفته می شود" و "شنيده شده‌" هایی مي‌رسند که ميهمان کردن مخاطبان به این شنیده‌ها خالی از لطف نیست.


براي اعتراض به عملکرد مهدي هاشمي امشب به فرودگاه مي‌رويم
دبير انجمن اسلامي مستقل دانشگاه تهران گفت: همراه با دانشجويان از حدود ساعت 18 براي اعتراض به عملکرد هاشمي در فرودگاه حضور مي‌يابيم.



اجراي حکم مهدي هاشمي را با جديت پيگيري مي‌کنيم/لازم باشد 2سال هم در فرودگاه مي‌مانيم

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه تربيت مدرس با بيان اينکه اجراي حکم مهدي هاشمي را با جديت پيگيري مي‌کنيم، گفت: بسيج دانشجويي همواره در مسائل موضع عقلاني داشته و اگر لازم بداند نه يک هفته، بلکه تا دو سال هم طول بکشد اجراي حکم مهدي هاشمي را با جديت پيگيري خواهد کرد.


نيرنگ الجزيره انگيزه تشکيل شبکه الميادين شد/توهين به‌ پيامبر(ص) مغاير با آزادي بيان
رئيس دفتر تهران شبکه الميادين با تبيين معناي آزادي بيان گفت: انگيزه اصلي تاسيس شبکه الميادين نيرنگ‌هاي شبکه الجزيره و شبکه‌هاي همگرا مانند العربيه، بود که در انتشار اخبارشان به ظاهر نظر انديشمندان را در کنار نظر مردم بازتاب مي‌دهند؛ اما در عمل اين نيرنگي براي بازتاب بخشي از اخبار بود.


در مواجهه با تهديدات هيچ مشکلي نداريم
فرمانده كل سپاه پاسداران با بيان اينکه در مواجهه با تهديدات هيچ مشکلي نداريم، گفت: هر چه به جلو پيش مي‌رويم تهديدات عليه ما بيشتر مي‌شود و ما بايد با پويايي، پاسخگوي نيازهاي دفاعي انقلاب اسلامي باشيم.


تهدید حمله به ایران هیاهوی بزرگ ترسوها است
معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، حمله به ایران را هیاهوی بزرگ ترسوها دانست و افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی در شرایط امروز توانمندی برخورد سخت با ایران را ندارند و آنچه در این زمینه توسط مقامات سیاسی و یا رسانه‌ها مطرح می‌شود صرفا در چارچوب عملیات روانی است.


لزوم آمادگي نيروهاي نظامي براي جلوگيري از بروز جنگ
مشاور نظامي فرمانده معظم كل قوا گفت: دشمن 24 ساعته ما را رصد مي‌كند و مي‌بيند، بنابراين همواره بايد در اوج آمادگي و انضباط باشيم.


دستاورد مهم ایران در مذاکرات دو جانبه استانبول/ مذاکرات فنی استانبول مبنای گفتگوی آینده ایران و 1+5
آنگونه که سعید جلیلی مسئول پرونده هسته ای ایران اعلام کرده است، یکی از مهم‌ترین نتایج دیدار دو جانبه سه شنبه گذشته (28 شهریور) با کاترین اشتون در استانبول این بوده است که بنا شده «نتیجه مذاکرات کارشناسی»، یکی از مبانی مذاکرات آینده باشد.


محکومیت انتشار کاریکاتور اهانت آمیز به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام(ص)
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان چاپ کاریکاتور اهانت آمیز به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) از سوی نشریه فرانسوی که در پی اهانت‌های انتشار یافته از سوی فیلم آمریکایی به عمل آمده است را توطئه‌ای سازمان یافته دانست.


اخبار متناقض از بازگشت مهدي هاشمي به کشور
در حالي که برخي منابع آگاه از ساعت احتمالي پرواز "مهدي هاشمي" و ورود وي به كشور از طريق فرودگاه امام خميني(ره) مي گويند اما وکيل محمد هاشمي مي گويد ممکن است زمان ورود او يک هفته به تعويق افتد.


راهكارهاي مورد نظر رهبر معظم انقلاب براي مقابله با اهانت به پيامبر اعظم(ص)
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR مهم‌ترین راه‌كارهای مورد نظر رهبر انقلاب برای مقابله با زنجیره‌ی پلید اهانت به ساحت پيامبر اعظم(ص) را منتشر كرد.



آغاز بررسي و تدوين سياست‌هاي كلي توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني در مجمع تشخيص

بررسي و تدوين سياست‌هاي كلي توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني، ابلاغي توسط رهبري معظم انقلاب به هاشمي رفسنجاني، در جلسه امروز مجمع تشخيص مصلحت نظام آغاز شد.
انتهاي پيام/س2


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار