فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از دستگیری یک باند سرقت از منازل سیرجان به نام باند «شب پره» خبر داد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، مهریار سعیدی امروز  از دستگیری یک باند سرقت از منازل سیرجان به نام باند شب پره خبر داد و اظهار داشت: یکی از مسائل مطرح در جامعه احساس امنیت در منازل است، این باند با شگردهای خاص خود طی دو ماه گذشته اقدام به سرقت‌های متعدد از منازل محله‌های مختلف داشته و تا کنون به 12 مورد آن اعتراف کرده است.

سعیدی ابتکار جدید این باند که باید مورد توجه مردم نیز باشد، اینگونه عنوان کرد و افزود: این باند پنج نفره یک خانم را همراه خود داشته و هنگام سرقت با پنج خودرو که یک وانت هم داخل آنها بوده است، هماهنگ می‌شدند و با بازگشایی قفل منازل که قبلا شناسایی و از مسافرت یا میهمانی آنان اطلاع داشتند، اقدام می‌کردند و حتی هنگام سرقت هم درب منزل باز و خانم به عنوان همسر خانه، ایاب و ذهاب می‌کرده تا کسی مشکوک به سارق بودن آنان نشود.

وی خاطرنشان کرد: با شکایت‌های متعدد مردمی پلیس اطلاعات انتظامی یا شگردهای پلیسی مخفیگاه آنان را کشف و تمام اعضای باند را دستگیر و مقادیر زیادی یخچال، تلویزیون و لوازم منازل از انبار کالاهای سرقتی آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی سیرجان از شناسایی و دستگیری دو سارق دیگر که اقدام به سرقت وسایل داخل خودروها می‌کردند، خبر داد و گفت: این سارقان نیز 20 روز پیش طی عملیات پلیسی شناسایی و دستگیر شدند که از زمان دستگیری آنان هیچ مورد سرقت داخل خودرو نداشته‌ایم.

سعیدی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی و با همکاری و هماهنگی قوه قضائیه طرح مبارزه با حمل سلاح‌های سرد هم در حال انجام است که طی مدت یک ماه گذشته تعداد قابل ملاحظه‌ای سلاح سرد از نوع چاقو، قمه و تیغ کشف و افرادی هم در این زمینه دستگیر شدند./ج1

برچسب ها: کرمان ، سیرجان ، فرمانده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.