مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه چهار از نامگذاری میدان هروی به نام سوسنگرد خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه چهار، پیمان ضیایی با اعلام این خبر و با بیان اینکه پاسداشت حرمت خون شهدا و یادآوری دلاوری های حماسه سازان 8 سال دفاع مقدس، مهمترین رویکرد مدیریت شهری تهران در نامگذاری معابر و میادین به نام شهدای والامقام است گفت: یادآوری و زنده نگه داشت خاطرات دفاع مقدس اقدام مؤثری است که می تواند علاوه بر خشنودی شهدا و امام شهدا، نوجوانان و جوانان امروزی را با دوران جنگ تحمیلی و 8 سال دفاع مقدس آشنا کند.
وی با اشاره به نامگذاری بیش از 1500 معبر منطقه 4 طی 4 سال اخیر گفت: از سال 86 تا سال 90 بیش از 1500 معبر فاقد نام و جدید الاحداث منطقه طی یک طرح جهادی نامگذاری شد و در حال حاضر معبر فاقد نامی در منطقه وجود ندارد.
ضیایی اضافه کرد: در سال جاری نیز 15 معبر به نام شهدای والامقام نامگذاری شد و تغییر نام 9 معبر نیز در انتظار تایید شورای اسلامی شهر تهران است.
دبیر کمیسیون نامگذاری شهرداری منطقه چهار با اشاره به تغییر نام میدان هروی افزود: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران در تاریخ 20/9/90 مصوب چهارصد و بیست و یکمین جلسه رسمی علنی –عادی «میدان هروی واقع در محدوده منطقه 4 شهرداری تهران به نام "سوسنگرد" نامگذاری شد.
وی در ادامه خواستار تعامل بیشتر شهروندان منطقه در حفظ و نگهداری از تابلوهای اسامی معابر شد و گفت: شهروندان می توانند پیشنهادات خود را جهت تغییر نام معابر منطقه 4 به روابط عمومی شهرداری این منطقه ارایه نمایند./ف
برچسب ها: میدان ، هروی ، سوسنگرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار