مدیركل بنیاد مسكن استان مركزی گفت: طرح هادی و تعیین محدوده 20روستای شهرستان های ساوه، اراك، زرندیه، آشتیان و تفرش تصویب شد.

رضا فرح در گفتگو با خبرنگار با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود: یك هزار و 822 خانوار با جمعیتی بیش از هفت هزار و 142نفر از مزایای مختلف این طرح ها بهره مند می شوند.

وی افزود: در طرح های هادی روستایی علاوه بر ساماندهی و اصلاح بافت موجود، میزان و مكان گسترش آتی و نحوه استفاده از زمین برای عملكردهای مختلف از قبیل مسكونی، تجاری، كشاورزی، تاسیسات، تجهیزات و نیازمندی های عمومی روستایی بر حسب مورد در قالب مصوبات تعیین می شود.

رضافرح گفت: طرح هادی در واقع احیا و تجدید حیات روستا به شمار می رود و به دنبال آن توسعه همه جانبه و ظرفیتهای لازم برای سرمایه گذاری های جدید مد نظر قرار می گیرد.

وی یادآور شد:هدایت وضعیت فیزیكی روستا و ایجاد تسهیلات لازم برای بهبود مسكن روستاییان، خدمات زیست محیطی و عمومی و تامین عادلانه امكانات از دیگر مزایای طرح هادی است.

مدیركل بنیاد مسكن استان مركزی گفت: چهره روستاهای این استان با تهیه و اجرای طرح های هادی نسبت به گذشته تحولات بسیار خوبی داشته است./ب

برچسب ها: طرح ، هادی ، روستایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.