رئیس منطقه 9 دانشگاه آزاد از اعطای وام 10 میلیون تومانی برای دانشجویان دکترای تخصصی PHD به صورت قرض الحسنه در سال تحصیلی 92ـ91 خبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، دکتر رجب اصغریان در جمع اصحاب رسانه گفت: پس از امضای تفاهم نامه نخستین آزمایشگاه ملی توسط دانشگاه آزاد، برای ارتقاء فرهنگی، تصمیم به ایجاد شورای هماهنگی فرهنگی داریم که با قاطعیت بیشتر در مقابل جنگ نرم فرهنگی دشمن مقابله نماییم.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات این نهاد، بهبود مسائل معیشتی، جهت رضایتمندی دانشجویان و کارمندان آن می باشد، همچنین افزایش 15درصدی حقوق کارمندان و اساتید، تخفیف 20درصدی به دانشجویان جدید کارشناسی ناپیوسته و کاردانی و عدم افزایش شهریه دانشجویان ورودی های سال های گذشته از دیگر اقدامات دانشگاه آزاد می باشد.

اصغریان از نقل و انتقالات کلیه دانشجویان این دانشگاه به تمام نقاط کشور خبر داد و افزود: طی چند ماه اخیر برای 43 واحد تحقیقات، جهت امور تحقیقی دانشجویان و 1850 رشته محل بدون مجوز جواز گرفتیم.

وی در خصوص تفکیک جنسیتی دانشجویان تصریح کرد: هر مسئله فرهنگی در دانشگاه و منطقه که منطبق بر احکام اسلامی باشد در این نهاد پیاده می شود. /س

برچسب ها: اعطای ، وام ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.