دوندگان جاده ولایت صبح امروز وارد شهرستان خلیل آباد شدند.


 


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، 23 دونده خراسانی شرکت کننده در سومین همایش جاده ولایت صبح امروز پس از خروج از بردسکن در میان استقبال مسوولان شهرستان خلیل آباد وارد این شهر شدند.

این دوندگان فاصله ورودی شهر تا مرکز مقاومت بسیج شهرستان خلیل آباد را همراه با مسوولان شهرستان دویده و سپس از سخنان نماینده ولی فقیه در سپاه خلیل آباد بهره بردند.

حجت الاسلام گلقند دشتی در این مراسم ضمن خیرمقدم به دوندگان جاده ولایت گفت: احادیث اهل بیت(ع) و همچنین آیات قرآن کریم نشان دهنده این است که بالاترین نعمتی که خداوند به انسان ارزانی کرده، نعمت ولایت است و این موضوعی است که شیعه و سنی در مورد آن توافق نظر دارند.

وی افزود: شما ورزشکاران با این حرکت خود ولایت مداری خویش را اثبات کرده و بار دیگر بر ولایی بودن مردم ایران در طول تاریخ صحه گذاشتید.

علی اصغر مرادزاده فرماندار خلیل آباد نیز در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس و دهه کرامت، خطاب به دوندگان جاده ولایت اظهار داشت: این اقدام شما ورزشکاران تلاشی برای احیای دهه کرامت است.

وی افزود: ولی نعمت ما خراسانی ها این مسیر را 1300 سال پیش طی کرده اند و شما نیز اکنون با زنده نگه داشتن این مسیر، زمینه های ارتقای سطح فرهنگی جامعه را فراهم می کنید.

گفتنی است دوندگان جاده ولایت پس از پایان این مراسم به سمت شهرستان کاشمر حرکت کردند./س

 

برچسب ها: دوندگان ، جاده ، ولایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.