يک کارشناس سياست خارجي گفت: سازمان ملل با عمل به وظايف خود دستاوردهاي مناسب و مفيدي براي ممالک و ملت‌هاي دنيا ايجاد خواهد کرد.

محمد بهاري در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سفر رئيس جمهور به نيويورک براي شرکت در نشست ساليانه مجمع عمومي سازمان ملل گفت: تحقق دستاوردهاي اجلاس‌هاي ساليانه سازمان ملل در گرو عمل به وظايف از سوي اين سازمان در جايگاه خود است.

وي تصريح کرد: سازمان ملل با عمل به وظايف خود و تشکيل اين جلسات، دستاوردهاي مناسب و مفيدي براي ممالک و ملت‌هاي دنيا ايجاد خواهد کرد.

اين کارشناس سياست خارجي با اشاره به اصل تشکيل سازمان ملل مبني بر به کار‌گيري آرا و نظرات ساير کشورها گفت: علت ناخوشايند بودن سخنان رياست جمهوري ايران براي برخي کشورها، وابستگي اين نوع کشورها به استکبار جهاني است که مواضع جمهوري اسلامي ايران را در تغيير مديريت يک سويه و ظالمانه جهاني بر نمي‌تابند.

وي در پايان خاطر نشان کرد: با توجه به جنبش بيداري اسلامي که سرمداران عرب وابسته به غرب را به زير کشيده است و همچنين اوج گيري جنبش 99 درصدي وال استريت که به نابرابري موجود در نظام سرمايه‌داري اعتراض دارند، در اجلاس پيش روي سازمان ملل شاهد هم صدايي کشورهاي بيشتري با جمهوري اسلامي ايران خواهيم بود.

انتهای پیام/ش3
برچسب ها: سازمان ، ملل ، بهاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار