شهردار رودهن گفت: اهانت وهتک حرمت به ساحت عظیم پیامبر اسلام (ص) موجب انزجار میلیون ها انسان مومن و آزاده از آمریکا و رژیم جعلی صهیونیست شده است.

حمید محرمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: این عمل شنیع و توهین آمیز موجب دشمنی و تقابل میان ادیان و فرهنگ ها در سراسر جهان خواهد شد و انزجار همه انسانهای طرفدار صلح و همزیستی در جهان را به همراه دارد.

وی افزود: اقدام مذبوحانه توهین به دین مبین اسلام ساحت مبارک تمامی ادیان ابراهیمی که پیام مهربانی و اخلاق را از بطن آموزه های پیامبران به ارمغان دارند را نیز جریحه دار کرده است.

شهردار رودهن ادامه داد: توهین به مقدسات مسلمانان در حالی اتفاق می افتد که مدعیان دروغین آزادی با جسارت تمام اهانت به پیامبر را در قالب فیلمی موهن به نمایش گذاشته و به واقع با این عمل ماهیت پلید خود را در جهان رسانه ای کرده اند.

محرمی بیان داشت: اهانت به پیامبران، عملی است که هیچ مکتب و مرامی آن را نمی‌پذیرد و کسانی که در این سال ها به توطئه ننگین قرآ‌ن‌سوزی و انتشار فیلم و تصاویر توهین آمیز بر علیه اسلام دست زده اند در واقع پیروی کنندگان از شیطان هستند./س

برچسب ها: رودهن ، هتک حرمت ، پیامبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.