نائب رئیس بانوان هندبال گفت: اردوی بین المللی صربستانی در شرایط ایده الی برگزار شد و بازیکنان تمرینات خوبی انجام دادند.

میترا نوری در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: اردوی برون مرزی صربستانی 20 تا 31 شهریور در بهترین شرایط برگزار شد و از نظر امکانات سخت افزاری و نرم افزاری صد در صد تامین بودیم ایده ال برگزار شد و بازیکنان تمرینات خوبی داشتند و شب گذشته یکم مهر به ایران بازگشتند.

وی تصریح کرد: دراین اردوی یک هفته ای 6 بازی با تیم های لیگ برتر صربستانی داشتیم که حاصل آن 3 پیروزی و 3 باخت بود.

نوری در ادامه گفت: برای اولین بار بود که بانوان اردوی برون مرزی برگزار می کردند و در نهایت خروجی بسیار خوبی داشت و برای هندبال بانوان کشورمان نردبان صعودی تلقی می شود و این حضور ورزشی هندبال ایران را دگرگون می کند و نگاه حرفه ای به آن می شود.

وی عنوان کرد: سانیا پانیچ سرمربی تیم نیز از عملکرد بازیکنان راضی بودند است و به این نکته اشاره کرده است که در این اردو من به دو هدفم رسیده ام و آن شناخت بهتر بازیکنان در اردوی اسمی واجرای سیستم حمله درعمل بود که بازیکنان شجاعانه و در بهترین شرایط انجام دادند.

نوری گفت: سرمربی خارجی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان به دلیل آنکه اردوی پرکاری را انجام دادند با نظر و موافقت فدارسیون در کشور خود نشان (صربستانی) ماند تا کمی استراحت کند و روز 10 مهر در ایران باشد.

وی اشاره کرد: هم اکنون بازیکنان در حال استراحت هستند تا 10 مهر به اردوی سبزوار اعزام شدند و در این برنامه دو دیدار تدارکاتی با تیم دوم فصل گذشته لیگ برتر یعنی ثامن الجج خواهد داشت.

نوری اضافه کرد: تا زمان آغاز مسابقات آسیایی اندونزی 4 اردوی تدارکاتی خواهیم داشت که همگی داخل کشور خواهد بود.

وی گفت: با توجه به برگزاری اردوها در زمان مناسب و همچنین این اردو (صربستان) که در شرایط خوبی برگزار شد در چهاردهمین دوره بازیهای آسیا پرقدرت و با اراده آهنین بازیکنان به مصاف حریفان خواهیم رفت.

نوری خاطر نشان کرد: بازیکنان خوب و با استعدادی در هند بال بانوان داریم و با برنامه ریزی و سرمایه گذاری روی آنها می توانیم برای این ورزش کشورمان آینده روشنی ترسیم کنیم و علاوه بر مطرح شدن در قاره آسیا در دنیا نیز می توانیم خود نشان دهیم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار