تجمع دانشگاهیان و طلاب در اعتراض به انتشار کاریکاتور توهین‌ آمیز به پیامبر اعظم(ص)، مقابل سفارت فرانسه در تهران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، تجمع دانشگاهیان و طلاب در اعتراض به انتشار کاریکاتور توهین‌ آمیز به پیامبر اعظم(ص)، هم اکنون با قرائت آياتي چند از قرآن کريم در مقابل سفارت فرانسه در تهران آغاز شد.

بنابر اين گزارش تجمع کنندگان با سردادن شعارهاي مرگ بر اسرائيل، مرگ بر فرانسه، مرگ بر آمريکا، يا ايهاالمسلمون اتحدوا اتحدوا، توهين به پيامبر نشان عجز کافر، لااله الاالله و محمدرسول‌الله و سکوت هر مسلمان خيانت است به قرآن، انزجار خود را نسبت به توهين کنندگان به ساحت پيامبر گرامي اسلام اعلام مي‌کنند.

همچنين تجمع کنندگان با حمل پلاکاردها و دست‌نوشته‌هايي با مضامين "ما آمريکا را زير پاي خود له مي‌کنيم"، "حرمت شکني و اهانت به ساحت نوراني پيامبر اکرم(ص) عواقب سوء و فراموش نشدني براي استکبار جهاني در پي دارد"، "محمد اشرف مخلوقات" لبيک يا محمد"، "ما دانشجويان مسلمان اقدام شرم آور نشريه فرانسوي را محکوم مي‌کنيم" و دموکراسي شعار تو توهين افتخار تو" و همچنين حمل پرچم محمد رسول‌الله اهانت نشريه فرانسوي به مقدسات اسلامي را محکوم مي‌کنند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار