سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست تیمش در بازی مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران از دلایل ناکامی پرسپولیس در این فصل صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگارانˈ مانوئل ژوزه پس از شکست تیمش مقابل سپاهان در میان خبرنگاران افزود: من آمده ام پرسپولیس تا کار کنم و از هیچ چیز نمی ترسم.

وی  اظهار داشت: مسوولیت فنی تیم برعهده من است ولی این تیم را من نبسته ام اما برای کار کردن و هماهنگی به زمان بیشتری نیاز دارم؛ من به رویانیان گفتم کسی که این تیم را بسته است نمی خواسته که پرسپولیس موفق باشد.

سرمربی تیم پرسپولیس تصریح کرد: سپاهان قهرمان فصل پیش است و طبیعی بود که در نیمه اول دفاعی تر از ما  بازی کند و دروازه خود را بسته نگه دارد ، تیم ما در نیمه اول خیلی بهتر از سپاهان بود.

ژوزه در ادامه گفت:ˈ نیلسونˈ دروازه بان تیم ما در این بازی گیج بود و سه بازیکن دیگر ما هم به نام های نوری، مهدوی کیا و نقی زاده کارایی لازم را نداشتند و در زمین گم بودند، ما در این بازی با هشت بازیکن مقابل یازده بازیکن سپاهان بازی کردیم. به هر حال انتظار از بازیکنان پرسپولیس برای قهرمانی بالاست و این موضوع فشار را برروی بازیکنان ما افزایش داد.

وی تاکید کرد: ما برای برد به اینجا آمده بودیم ولی انگار بازیکنان ما نخواستند؛  پرسپولیس هفته اول را خوب بازی کرد اما مشکلات این تیم بسیار زیاد است و حل کردن آنها آسان نیست، ما برای حل مشکلات پرسپولیس  به زمان بیشتری نیاز داریم و تنها به یک برد نیاز داریم تا آرامش به تیم ما بازگردد.

وی درمورد کنار گذاشتن علی کریمی هم گفت: این بازیکن 34 سال سن دارد و آخرین روزهای دوران بازیگری خود را می گذراند ، کریمی در دیدارهای قبلی هم برای تیم ما بازی کرد، اما پیروز نشدیم ؛ غیبت این بازیکن تاثیری بر تیم ما ندارد و ممکن است در بازی بعدی هم از او استفاده نکنیم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: به نظر من علی کریمی باید با احترام از فوتبال خداحافظی کند و از پرسپولیس برود.

ژوزه خاطرنشان کرد: دیگر ما قهرمان نمی شویم، اما باید با کمک مدیرعامل باشگاه وضعیت  این تیم برای هفته های بعد بهتر شود؛ من می دانم کار کردن در تیم پرتماشاگر بسیار سخت است و تلاش می کنیم تا جایگاه این تیم بهتر شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۰۳ مهر ۱۳۹۱
اقاي ژوزه اگر قرار بود قهرمان نشويم تو براي چه بودي /؟

پرسپوليس را خياباني در بازي با فجر سپاسي چشم زده و نتيجه نمي گيره
United States of America
saeid
۲۳:۴۶ ۰۲ مهر ۱۳۹۱
به جای علی کریمی شما باید محترمانه از مربی گری خداحافظی کنی!
آخرین اخبار