نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مهمترین هدف غرب از دشمنی ها ، تحریم ها، تهدیدها و ترفندهای شوم خود علیه نظام اسلامی در حقیقت شکست طلسم مقاومت مردم از نظام و ولایت فقیه به عنوان رکن اساسی نظام اسلامی است.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی در مراسم تودیع و معارفه مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد افزود: دشمن توهم پایین آوردن مقاومت و ایستادگی رهبری نظام الهی را دنبال می کند.
وی به انواع ترفندهای شوم دشمنان این نظام از اوایل انقلاب تاکنون اشاره کرد و افزود: در طول سالیان گذشته دشمن با حربه های گوناگون خود به دنبال ضربه زدن و غلبه بر این کشور دینی و الهی بوده است.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی ازتقویت واحیای فرقه های جدید بهائیت و وهابی گری در ایران و عربستان ، القای موضوع صوفی گری و صوفی منشی به جای ماهیت اسلام ناب محمدی (ص) در میان ملت ها را از جمله حربه های چند ساله دشمن علیه نظام اسلامی دانست.
وی ابراز داشت: دشمن در همه این ترفندها با انسجام بخشی و برنامه ریزی مدون پیش آمده بود و حتی در برخی مواضع و اهداف خود نیز تا حدودی موفق عمل کرد.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: البته دشمن در همه این مواضع و ترفندهای خود همواره نقطه ضعفی را با خود یدک کشیده است که آن هم ترس و هراس از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به لحاظ پشتوانه محکم مردمی آن بوده است.
حجت الاسلام سعیدی با اشاره به تحولات منطقه ، جهان، خیزش و بیداری مردم و ملت های آزاده دنیا گفت: امروزه به وضوح ماهیت ، آرمان ها و ارزش های جمهوری اسلامی در حال صادر شدن به کل جهان و به الگوی واقعی برای حرکت ملل ها تبدیل شده است.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد نیز در این آیین گفت: امروزه دشمن و نظام استکبار نفس های آخر خود را می کشد و در حال دست و پا زدن است.
سردار یونس امیری به ساخت فیلم موهن آمریکایی علیه پیامبر گرامی اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: این موضوع بیش از پیش موجب وحدت مسلمانان و نفرت و انزجار بیشتر مردم و ملل های جهان علیه نظام استکباری و صهیونیسم جنایتکار شده است.
وی با بیان اینکه همچنان رژیم غاصب صهیونیسم و آمریکای جنایتکار از اکران این فیلم توهین آمیز خودداری نکرده اند ، افزود: ملت بزرگ ایران همراه با همه مسلمانان جهان با قاطعیت تمام این عمل قبیح را محکوم می کنند.
وی اظهار داشت: نیروهای سپاه و بسیج همراه با ملت قهرمان و شجاع این مروز و بوم اماده اند تا جان و تمام هستی شان را فدای پیامبر و مولای خود کنند.
وی گفت: استان کهگیلویه وبویراحمد با داشتن 295هزار بسیجی از حیث حضور درجبهه به تناسب جمعت مقام اول را دارد./ب
برچسب ها: دشمن ، مقام ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.