مديركل استاندارد و تحقيات صنعتي گفت: سامانه هوشمند سيستم يكپارچه بازرسي آسانسور (سيبا) در خوزستان به بهره‌برداري رسيد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان؛رضا دهدشتي‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران، عنوان‌كرد: اين سامانه هوشمند با هدف غيرحضوري كردن مراحل تاييد ايمني آسانسور اجرا شده‌ است.

وي افزود: اجراي اين سيستم موجب كاهش اتلاف وقت و انرژي رفع مشكلات، نظارت دقيق بر فرايند صدور تاييد ايمني آسانسور با قابليت پوشش كليه شهرستان‌ها و مناطق فاقد نمايندگي استاندارد انجام مي‌شود.

مديركل استاندارد خوزستان تصريح‌كرد: سيستم يكپارچگي بازرسي آسانسور با قابليت اينترنتي و بهره‌گيري از دفاتر خدمات ارتباطي و پيشخوان‌هاي دولت در اين اداره‌كل طراحي شده و اين سيستم براي اولين‌بار در كشور راه‌اندازي و به بهره‌‌برداري رسيده است.

دهدشتي‌زاده بيان‌كرد: شركت‌هاي نصاب آسانسور در خوزستان جهت دريافت تاييد ايمني آسانسور به سامانه هوشمند http://sybakhz-standard.com مراجعه و درخواست خود را به صورت اينترنتي ثبت كنند كه سامانه به صورت خودكار يكي از شركت‌هاي بازرسي را به آن‌ها معرفي مي‌كند.

وي با اشاره به فرايند كار سيستم هوشمند بازرسي آسانسور، خاطرشان‌كرد: پس از ثبت‌نام در سامانه، سيستم يك كد رهگيري جهت مراجعات بعدي به درخواست‌كننده مي‌دهد و درخواست به شركت بازرسي ارجاع و متقاضي به شركت بازرس تعيين شده مراجعه و پس از طي مراحل بازرسي مدارك مورد نياز به صورت خودكار از طريق شركت بازرسي كننده به اين اداره كل ارسال مي‌شود.

مديركل استاندارد خوزستان اظهارداشت: كارشناسان اين اداره‌كل پس از بازرسي مدارك در صورت نداشتن مشكل آن را تاييد و سامانه سيبا گواهينامه تاييد ايمني آسانسور را صادر و تحويل متقاضي مي‌دهد./س


برچسب ها: راه اندازی ، سامانه ، سیبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.