نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری گفت: برگزاری جشن‌های دهه کرامت رضوي می‌تواند زمینه‌ساز آشنایی با سیره و زندگی امام رضا(ع) باشد

به گزارش‌ خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ستاد خبری جشن‌های ميلاد رضوي، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمجتبی طاهری خرم آبادی، با بیان این‌که زندگی امامان معصوم(ع) و آشنایی با سیره عملی آنان الگویی مناسب برای جوامع اسلامی است، افزود: با تبعیت از ائمه معصومین(ع) می‌توان زندگی پر فضیلت و سالمی داشت.

وی با بیان این‌که ائمه‌ اطهار(ع) میراث‌ ارزشمندی از روش عملی زندگانی برای ما به یادگار گذاشته‌اند، اظهار داشت: با توجه به وجود بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) در ایران و بار معنوی آن، می‌توان با برگزاری جشن‌هایی همچون«جشن‌های زیرسایه خورشید» روح و روان انسان را پرورش داد.

طاهری خرم آبادی، ایجاد حوزه علمیه قم را از برکات حرم حضرت معصومه(س) در اين شهر عنوان و تصریح کرد: وجود مبارک آن حضرت در شهر قم و حوزه علمیه آن سبب پرورش بزرگان و آیات عظماي همچون امام(ره) شده که با انقلاب خویش در ایران، انقلاب عظیمی در جهان و منطقه را پدید آورد.

وی با اشاره به این‌که در روایات ائمه‌اطهار(ع)، حرم حضرت معصومه(س) به حرم اهل‌بیت(ع) تعبیر شده است، خاطرنشان کرد: این از بزرگترین افتخارات ایران است که حرم حضرت معصومه(س) در ایران قرار دارد و ایشان تنها امامزاده‌ای هستند که زیارت‌نامه‌شان توسط امام معصوم بیان شده که نشانه بزرگی و کرامت این بانوی کریمه اسلام است.

نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری، با بیان این‌که خداوند در حدیث قدسی می‌فرمایند« تمام مراتب فضل و فضیلت که برای انبیاء در نظر داشته، را در وجود امام رضا(ع) پیاده‌کرده‌ام»، بیان‌داشت: ایشان امامی است که اگر به امامت ایشان اعتقاد کامل و راسخ داشته باشیم از شیعیانی خواهیم بود که در دنیا و آخرت خوشبخت و سعادت‌مند خواهیم بود/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.