سرهنگ مهابادي صبح امروز ضمن تشريح عملكرد ماموران زير مجموعه اين سركلانتري از يك جاعل مامورنما كه با جعل عنوان مامور دولتي از شهروندان در ميدان ميوه و تر بار اخاذي مي كرد خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس،سرهنگ عبدالرضا مهابادي ، سرکلانتر دهم پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي تهران بزرگ،  با اعلام اين خبر گفت:روز گذشته دوم مهر ماه سال جاري از طريق مرکز فوريت هاي پليسي110 تهران بزرگ خبري در خصوص اخاذي يک مامورنما که با جا زدن خود به عنوان مامور ارگان هاي دولتي در ميدان ميوه و تره بار در آدرس " خاني آباد " به کلانتري 152 خاني آباد مخابره شد و به سرعت در دستور کار ماموران قرار گرفت .
سرهنگ مهابادي عنوان كرد: ماموران بلافاصله به محل اعزام شده و تحقيقات خود را آغاز كردند در بررسي هاي انجام شده مشخص شد که دو نفر نفر با چهره اي به ظاهر موجه اقدام به اخاذي از شهروندان داخل مركز ميوه و تره بار مي كند.
وي افزود: ماموران با چهره اي زني از متهمان طي يك گشت زني در ميدان ميوه و تره بار موفق شدند متهمان را شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه موفق شدند آنها را دستگير كنند.
سرهنگ مهابادي اذعان داشت: با دستگيري متهمان آنها در محل مورد بازجويي قرار گرفتند که با توجه به اظهارات ضد و نقيض آنها ماموران براي تحقيقات متهمان را به کلانتري انتقال دادند.
سركلانتر دهم تصريح كرد: در بازجويي از متهمان كه " محمد" و" محسن" نام داشتند و معتاد به مواد مخدر صنعتي بودند ضمن اعتراف به جرم خود بيان كردند كه به علت تامين مواد مخدر اقدام به اخاذي مي كردند.
مهابادي در پايان عنوان كرد: ماموران متهمان را بعد از تكميل پرونده جهت تحقيقات بيشتر به پايگاه پليس آگاهي تهران بزرگ انتقال دادند./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار