دبير سياسي اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان گفت:‌ اتحاديه در حال جمع‌آوري و تكميل امضاهاي دانشجويان از دانشگاه‌هاي سراسر كشور به همراه ارسال نامه‌اي به رئيس دستگاه قضا است كه در آن خواسته دانشجويان براي محاكمه عادلانه مهدي هاشمي بيان شده است.

محمد پهلوان دبير سياسي اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به تنظيم نامه رسيدگي به پرونده مهدي هاشمي به رئيس قوه قضائيه از سوي اين تشكل دانشجويي اظهار داشت: اتحاديه در حال جمع‌آوري و تكميل امضاهاي دانشجويان از دانشگاه‌هاي سراسر كشور به همراه ارسال نامه‌اي است كه در آن خواسته دانشجويان بيان شده است.

وي تصريح كرد: انتظار ما از قوه قضائيه، محاكمه هرچه سريعتر مهدي هاشمي به شكلي عادلانه در يك فضاي علني و حضور فعال اين اتحاديه به عنوان يك جنبش دانشجويي است كه سال‌ها پيگير اين قضيه بوده است.

پهلوان خاطرنشان كرد: ما انتظار داريم فضايي به وجود بيايد تا اين شبهه‌اي كه آقازاده‌ها در كشور از مصونيت برخوردارند، از بين برود.

وي در پايان يادآور شد: ما از بازگشت مهدي هاشمي استقبال مي‌كنيم و خرسنديم از اينكه وي بازداشت و مورد تفهيم اتهام قرار گرفته است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: پهلوان ، دبیر ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار