معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: رویکرد سازمان ثبت اسناد و املاک در خدمت رسانی به مردم طی سالهای اخیر کاملا تغییر کرده و به سمت ارائه خدمات غیرحضوری و متنوع پیش رفته است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در جمع مسئولین و کارکنان اداره کل ثبت اسناد و املاک و جامعه سردفتران و دفتریاران استان آذربایجان شرقی با اشاره به این که رویکرد خدمتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور طی سالهای اخیر کاملا" تغییر یافته است، گفت: مسیر ارائه خدمات به سمت استفاده از فن آوری و شیوه های جایگزین ثبت سنتی پیش رفته است.

دکتر "محمدمهدی انجم شعاع" افزود: ارائه خدمات ثبتی و شفافیت و تنوع در آن هم اکنون با نگاهی نو همراه با آینده نگری و وسعت نظر در ارائه فرآیندهای خدمات دهی است.

وی گفت: تسریع در اجرای طرح عظیم کاداستر کشور و پیشرفت هایی که در این رابطه شده بسیار قابل توجه است.

انجم شعاع ثبت آنی معاملات را یکی از چشم اندازها و اهداف اصلی سازمان برشمرد و گفت: زیرساخت های اجرای این پروژه از ابعاد گوناگون در حال فراهم سازی است

وی در بخش دیگری از صحبت های خود ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، امنیت، پیشرفت و استقلال نظام اسلامی را مرهون و مدیون خون شهدا و رشادتهای آنان بر شمرد و بر پاسداشت مقام شهداء و ادامه راه آنان تأکید کرد.

انجم شعاع مسئولیت ها و عناوین رسمی را امانتی حساس و گذرا توصیف کرد و گفت: این امانت در راه خدمت به خلق به افراد سپرده می شود و باید به نحو مطلوب در این مسیر از آن استفاده کرد.

وی گفت: وظیفه مسئولین تنها در قالب اداری و طی تشریفات قانونی تعریف نمی شود و در نظام اسلامی وظائف و مسئولیتها دارای بعد اخلاقی، اجتماعی و شرعی است و این ویژگیها، حساسیت و اهمیت مسئولیت ها را بیشتر می کند.

معاون اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مجموعه کارکنان و مدیران ثبتی را مجموعه ای خدوم، کم توقع و کار آنان را بسیار مهم و تأثیرگذار برشمرد و گفت: میزان خدمات و حضور مؤثری که در مجموعه کارکنان ثبت اسناد و املاک کشور وجود دارد، در سطح کشور کم نظیر است.

وی تأکید کرد: مشکلات و کمبودها در همه عرصه ها وجود دارد و مجموعه ثبت اسناد و املاک نیز از این قاعده مستثنی نیست، اما با جدیت در تلاشیم تا این مشکلات به حداقل کاهش یابد.

برچسب ها: سازمان ، ثبت ، اسناد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار