عضو شوراي مرکزي جامعه روحانيت مبارز گفت:‌ تشنج و حملاتي که از سوي برخي از شخصيت هاي خاص عليه آيت الله جنتي در آستانه انتخابات صورت مي گيرد، بي تاثير است و شوراي نگهبان به صورت منسجم به وظايف خود عمل مي کند.

به گزارش خبرنگار سياسي اعزامي باشگاه خبرنگاران به مشهد مقدس، اولين همايش جنبش عدالت و مهرورزي صبح امروز با حضور شخصيت ها و چهره هاي سياسي و ديني کشور برگزار شد.

در ابتداي اين همايش، حيدري بوشهري، دبيرکل مجمع جهاني قرآن و عترت با اشاره به اينکه اين همايش در راستاي برپايي عدالت در کشور برگزار شده است، گفت:‌ اين جنبش سعي خواهد کرد طبق منويات رهبري و پيروي از آرمان هاي امام(ره) و شهدا و حرکت در راه رهبري مسير خود را ادامه دهد.

وي، افزود: اين مجموعه از حاميان دين، شهدا، امام(ره) و رهبري تشکيل شده است.

در اين مراسم، همچنين حجت الاسلام مهدي عليزاده به نمايندگي از دفتر آيت الله نوري همداني پيامي را خطاب به جنبش عدالت و مهرورزي بدين شرح بيان کرد: اميدوارم اين تشکل که عدالت را سرلوحه کار خود قرار داده است، بتواند در حوزه مهرورزي و حرکت در مسير ولايت و جايگاه رهبري ثابت قدم باشد و به اهداف رفيع خود دست يابد.

حجت الاسلام حسين صفايي، دبيرکل مجمع جهاني مهدي‌شناسي نيز ضمن ابراز خوشحالي از تشکيل اين جنبش، خاطر نشان کرد: به لطف خدا جمهوري اسلامي ايران امروز در مسير پيشرفت و اعتلاء قرار گرفته است و اين در گرو وجود ولي فقيه عادلي چون رهبري عظيم الشأن است که حرکات خود را در راستاي اصول و مباني اسلام قرار داده و به لطف امام عصر(عج) ما توانسته‌ايم مسير خوبي را در اين راستا طي کنيم.

شايان ذکر است، در پايان نوبت صبح اين مراسم حجت الاسلام جعفر شجوني،‌ عضو شوراي مرکزي جامع روحانيت مبارز نيز به سخنراني پرداخت و با اشاره به هجمه هاي وارد شده به سوي آيت الله جنتي از سوي برخي از چهره ها و جريانات خاص، گفت: هجمه ها و صحبت هايي که از سوي برخي جريانات خاص عليه آيت الله جنتي دبير شوراي نگهبان صورت مي گيرد به اين دليل است که اين جريانات اجازه ورود به انتخابات مجلس نهم را نخواهند داشت و تاييد صلاحيت هاي آنها دچار مشکل است، لذا به طور حتم هجمه هاي وارد شده به آيت الله جنتي بي اثر بوده و شوراي نگهبان به صورت منسجم به وظايف خود عمل مي کند.

وي با اشاره به اينکه آيات عظام مصباح‌يزدي،خشوقت، مهدوي‌کني و يزدي از علمايي هستند که بايد از حضور آنها استفاده كرد، اذعان داشت:‌ طبق فرمايشات رهبري مردم و مسئولين بايد براي استفاده از مراجع و علمايي که در زمان حاضر وجود دارند، تلاش خود را بيشتر کنند.

شجوني در خصوص اظهار نظر برخي از آقازاده ها مبني بر عدم اسلامي بودن انقلاب‌هاي رخ داده در کشورهاي عربي، خاطر نشان کرد: اين موضوع نشان مي دهد که اين اشخاص به فکر و درايت کاملي دست پيدا نکرده‌اند و نر و ماده اين آقازاده ها فاسد است، لذا انقلاب هاي رخ داده در منطقه به طور حتم بر پايه مباني و آرمان هاي اسلام بوده و اين گونه اظهار نظرها جز کينه ورزي محوريت ديگري ندارد.

وي با اشاره به فعاليت طولاني خود در عرصه نظام و انقلاب تصريح کرد:‌ تاکنون هيچگونه امتياز و بهره خاصي را از نظام جمهوري اسلامي دريافت نکرده و همواره سعي کرده‌ام در مسير امام(ره)، رهبري و انقلاب حرکت خود را ادامه دهم بدون اينکه چشم داشتي داشته باشم،‌ لذا کساني که از انقلاب و نظام ادعاي طلبکاري دارند،‌بدانند که طبق فرمايشات رهبري جايي در نظام ندارند و بايد اينگونه افراد از نظام سياسي کشور حذف شوند.

عضو شوراي مرکزي جامعه روحانيت مبارز، با اشاره به اينکه شهرام جزايري به اين دليل که هم به بسياري از شخصيت ها پول داده و هم در زندان افتاده فردي بدبخت است اظهار داشت:‌ مسئولين کشور بايد بدانند ظلم به مردم، فاميل بازي، دزدي از بيت المال و رشوه در تمام دستگاه هاي اجرايي خاتمه پيدا مي‌کند و کشور در مسير عدالت قرار مي‌گيرد تا کساني که به طور صددرصد حامي امام(ره) هستند بتوانند به آرمان هاي خود در کشور دست پيدا کنند.

شجوني، در خصوص تشکيل جنبش عدالت و مهرورزي گفت: تشکيل اين جنبش که شعار خود را بر عدالت استوار کرده است،‌ بسيار گام موفقي است، ولي در صورتي اين گفتمان پيروز و محقق خواهد شد که عدالت تنها در باب شعار مطرح نباشد، بلکه در بين تمامي دستگاه ها و اشخاص به صورت يکسان برقرار شود.

شايان ذکر است، در اين مراسم نماينده آيت‌الله سيستاني در تهران، طاهر بني اسد( عضو كميته بانوان ستاد احمدي نژاد در انتخابات دهم، مشاور سابق وزير آموزش و پرورش، و رييس سابق دبيرخانه مجلس دانش‌آموزي)و جمعي از مديران و مسئولين سياسي و ديني کشور حضور داشتند و از سايت جنبش عدالت و مهرورزي با حضور اين چهره ها رونمايي شد.

 

/ع2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار