نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: امامت و ولایت یك جریان تاریخی جوشان و درخشان است كه بركاتش همه جا را در برگرفته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان؛ حجت الاسلام و المسلمین ' سید احمد میرعمادی' عصر روز گذشته در جلسه شورای اداری استان لرستان با بیان اینكه استواری هستی به بركت وجود امامت و ولایت است افزود: اگر امامت و ولایت نبود زشتی ظلم برای مردم آشكار نمی شد و صداقت و درستی اعمال لذت بخش نبود.

وی اظهار داشت: اگر انبیا نبودند ارزش ها در جامعه معنا نداشت و این امامت و ولایت بود كه ازنیكی ها و ارزش ها پاسداری كرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح كرد: امامت و ولایت سبب حفظ نظام اسلامی است چراكه در مواردی كه خطر جمهوری اسلامی را تهدید می كرد رهبر فرزانه انقلاب در حفظ نظام كوشید و امروز این نظام همچنان سربلند و مقتدر حركت روبه پیشرفت و تعالی خود را ادامه می دهد.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی استمرار پربركت انقلاب اسلامی را از بركات وجود ولایت و رهبری دانست و افزود: امامت و ولایت موجب وحدت و ایمنی از تفرقه و اختلاف است.

وی با تاكید بر دوری از تفرقه افكنی مردم و مسوولان و پرهیز از برخی رفتارهای مضر گفت: مسیر ولایت صراط مستقیم و راه وحدت است و همه باید در این مسیر گام بردارند.

وی با بیان اینكه در نظام ولایی خیر و نیكی حاكم است گفت: خدمت خالصانه در نظام الهی ارزشمند و مایه افتخار است و باید در این نظام از هرگونه تهمت، بدی و آزاد دوری كنیم./ب

برچسب ها: امامت ، تاریخ ، ولایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.