فرمانده سپاه ناحيه دامغان گفت: بيش از 10 هزار زن بسيجي در شهرستان دامغان فعاليت مي‌كنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، فرمانده سپاه ناحيه دامغان همزمان با گراميداشت هفته دفاع مقدس در همايش زنان ايثارگر دامغاني در حسينيه شهداي سپاه ناحيه دامغان گفت: زنان ايران اسلامي در پيروزي انقلاب اسلامي در طول دوران هشت سال دفاع مقدس نقش بسزايي در كنار رزمندگان و دلاور مردان ايران اسلامي داشتند.
سرهنگ سيد محمد حسن مرتضوي از فعاليت بيش از 10 هزار زن بسيجي در 54 پايگاه و گروه مقاومت در شهرستان دامغان خبر داد و گفت: شهرستان دامغان در طول 8 سال دفاع مقدس 3 شهيده زن تقديم نظام مقدس جمهوري اسلامي نموده است.
وي با اشاره به اينكه اگر زنان در طول دوران پيروزي انقلاب اسلامي و حماسه عظيم 8 سال دفاع مقدس حضور نداشتند امروز شاهد پيروزي در مقابل دشمنان نبوديم گفت: زنان ايران اسلامي در تمام دوران همگام با مردان در حفاظت و حراست از ميهن اسلامي حضوري فعال داشتند.
فرمانده سپاه ناحيه دامغان همچنين به نقش و جايگاه زنان ايران اسلامي در بعد از پيروزي عظيم ملت ايران در حماسه دفاع مقدس پرداخت و افزود: در عصر حاضر هم بايد كوشيد اين حضور و مشاركت فعال زنان در تمامي عرصه ها پررنگ تر شود تا شاهد موفقيت ها بهتري باشيم.
وي با بيان اين كه ملت ايران در طول 8 سال دفاع مقدس در برابر دشمنان مقاوم تر شد افزود: امروز ملت ايران با استفاده از سلاح ايمان و تقوا به جنگ با دشمنان مي‌پردازد و دشمنان را در رسيدن به اهدافشان كه همان ضربه زدن به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است را ناكام مي‌گذارد.
امام جمعه دامغان نيز در اين همايش اظهار داشت: حجاب بهترين سلاح براي زنان ايراني در مقابل توطئه ها و ترفندهاي دشمنان است.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمود ترابي افزود: زنان بسيجي بايد الگوي خوبي در جامعه باشند تا از اين طريق بتوانند فرهنگ حجاب و عفاف را در جامعه گسترش دهند.
وي گفت: نقش زنان بسيجي در تمامي عرصه ها اجتماعي جامعه مهم بوده و بايد كوشيد اين نقش به فرهنگ تبديل شود و آن را به ديگر نسل ها انتقال دهند.
در اين همايش از 4 فرزند دختر شهيد و زنان بسيجي كه حائز رتبه علمي، فرهنگي، قرآني و آموزشي شده بودند با اهدا لوح  تقدير و جوايزي تجليل شد./ز
 
برچسب ها: دامغان ، بسیجی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار