معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از حمایت دولت از مرغداران خبر داد و گفت: مرغ مازاد تولیدكنندگان بصورت منجمد با قیمت هركیلوگرم 48 هزار ریال خریداری و ذخیره سازی می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ؛ ' محمد فروهر' اظهار داشت: به رغم روند نسبتا ثابت مصرف گوشت مرغ و جذب این كالا در بازار، تولید این كالا در مقاطع زمانی مختلف نوساناتی دارد كه این مساله باعث متوازن نبودن عرضه و تقاضا و درنهایت نوسان قیمت مرغ در بازار می شود.

وی افزود: برای حمایت از تولیدكنندگان مرغ و اطمینان خاطر آنها از امكان عرضه محصول در زمان مناسب وزارت صنعت، معدن و تجارت مازاد تولید گوشت مرغ كشور را جذب و خریداری می كند تا در مواقع كاهش تولید و افزایش تقاضا با تزریق این كالا به شبكه توزیع نوسانات قیمت گوشت مرغ را كنترل نماید.

فروهر افزود: مرغداران می توانند با اطمینان خاطر از امكان فروش تولیدات خود نسبت به جوجه ریزی و تداوم تولید برنامه ریزی كنند.

معاون بازرگانی داخلی گفت: به منظور استمرار تولید و حمایت از تولیدكننده بخشی از مطالبات مرغداران طرف قرارداد به صورت نهاده شامل سویا و ذرت پرداخت و تسویه حساب می شود. .

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان سمنان تصریح كرد: تاكنون بیش از 120 تن از مرغ مازاد مرغداران این استان توسط شركت پشتیبانی امور دام استان سمنان خریداری و ذخیره شده است و این روند تا زمان تعادل قیمت مرغ زنده ادامه دارد ./س

برچسب ها: مرغ ، مازاد ، خریداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.