مراسم افتتاحيه شصت و هفتمين نشست مجمع عمومي سازمان ملل متحد امروز (سه‌شنبه) در حالي در مقر اين سازمان در نيويورک برگزار مي‌شود که حضور احمدي نژاد در اين مراسم هنوز مشخص نيست.

به گزارش خبرنگار اعزامي باشگاه خبرنگاران به نيويورک، مراسم افتتاحيه شصت و هفتمين نشست مجمع عمومي سازمان ملل در نيويورک امروز(سه‌شنبه) در حالي برگزار مي‌شود که تا اين لحظه(زمان مخابره خبر) هنوز احتمال حضور و يا عدم حضور محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور، جمهوري اسلامي ايران در اين مراسم مشخص نشده است.

از آنجايي که طبق روال سال‌هاي گذشته رئيس‌جمهور ايران به دليل حضور اوباما از حضور در اين مراسم امتناع مي‌ورزيد، حضور احمدي‌نژاد در مراسم امروز با حدس و گمان‌هاي بسياري همراه است.

 خبر قطعي حضور يا عدم حضور رئيس‌جمهور در اين مراسم تا ساعتي ديگر به اطلاع مخاطبان خواهد رسيد.

تمديد حضور احمدي نژاد در نيويورک

به علت تعدد و تراکم برنامه‌هاي رئيس‌جمهور در نيويورک، احمدي‌نژاد يک روز بيشتر از زمان مقرر در نيويورک اقامت خواهد داشت.

 
حاشيه ديدار رئيس جمهور با دانشجويان و نخبگان آمريکايي

در پي ديدار احمدي نژاد با نخبگان، دانشجويان و اساتيد و خاخام‌هاي آمريکايي بود که اين افراد به دليل هراس از پيگيري‌هاي بعدي پليس فدرال آمريکا(F.B.I) و ايجاد مانع و مشکلات از مسئولان برگزاري ديدار خواستند از مراسم تصويري گرفته نشود.

برنامه‌هاي امروز احمدي نژاد در نيويورک

همچنين قرار است رئيس جمهور با شبکه CNN اسپانيايي مصاحبه‌ کرده و پس از آن با چندتن از مؤلفان و نويسندگان سرشناس آمريکايي نيز گفتگو داشته باشد.

مصاحبه  تلويزيوني با شوراي سردبيري خبرگزاري آسوشيتد‌پرس، جلسه با رهبران اديان ابراهيمي و همچنين گروه‌هاي اجتماعي آمريکايي از ديگر برنامه‌هاي رئيس‌جمهور در هشتمين و آخرين سفر به مقر مجمع عمومي سازمان ملل متحد در نيويورک است.  
 
انتهاي پيام/س2
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار