رئیس جهاددانشگاهی واحد آذربایجان شرقی از عموم مسلمانان به ویژه دانشگاهیان و قشر فرهیخته خواست با اعتراضات خود عرصه را بر توهین کنندگان به ساحت پیامبر اکرم (ص) تنگ کنند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، فرشبافیان اظهار کرد: اگر دشمنان ریشه شجره طیبه اسلام را هر روز مورد هجوم قرار دهند و مسلمانان عکس العملی از خود نشان ندهند، تقدس زدایی عادی شده و شکستن مقدسات دیگر جلوه ای عادی پیدا می کند.

وی ادامه داد: شناخت همه جانبه و عمیق شخصیت پیامبر اکرم(ص) و حضور همه جانبه در دفاع از حریم نبوت و رسالت و شخصیت مقدس حضرت رسول (ص) رسالت اصلی مسلمانان جهان است.

وی افزود: گفته ی حقیر بر پایه فرمایش امام خمینی (ره) می باشد که فرمودند" قرن آینده ،قرن اسلام ناب محمدی است".

دکتر فرشبافیان گفت: فرهنگ منحط مادی گری از دیرباز با فرهنگ اسلام ناب سرستیز دارد، توهین به نبی اکرم اسلام و حتی در صورت امکان تخریب مزار شریف آن وجود مقدس، از آموزه های اصلی استعمار پیر(انگلیس) و لیبرال دموکرات های نو محافظه کار آمریکایی است.

وی اضافه کرد: در مقابل، اسلام ناب محمدی (ص) نیز بر اساس آموزه های قرآن تا نابودی ائمه کفر و استقرار حکومت محمدی مسلمانان را هدایت و وصایت می کند.

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان گفت: بدون شک رفتاری که غرب به ویژه صهیونیست های خونخوار و تروریست از خود بروز می دهند، عکس العملی در تقابل عمل و رفتار اسلام سیاسی یا اسلام ناب است.

وی گفت: پیروزی های پی در پی جبهه مقاومت در جنگ 33روزه حزب الله لبنان، جنگ 22 روزه ی حماس در غزه، پیشرفت های بی وقفه و صلح آمیز هسته ای ایران و مکمل این زنجیره نورانی، بیداری اسلامی در منطقه، دنیای غرب اعم از آمریکا، اروپا و صهیونیست ها را کلافه و سردر گم کرده است .

وی تاکید کرد: در واقع این ضربات پی در پی جبهه مقاومت از سویی و خیزش مردم غرب علیه سرمایه داری لجام گسیخته از سوی دیگر، نظام سلطه را میان گاز انبری مهلک می فشارد و بدون شک اگر دنیای غرب با ملت ستمدیده خود و ملل مسلمان راه نیاید هلاکتش حتمی است./س

برچسب ها: اعتراضات ، عرصه ، توهین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.