رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: اگر محتوای برخی فیلم های صداوسیما متناسب با فرهنگ اسلامی نیست بدلیل آن است که از مردم مشورت گرفته نمی شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام والمسلمین قرائتی درششمین نشست فرهنگی آموزشی اساتید دانشگاه پیام نور سراسر که در سالن غدیر مجتمع فرهنگی یاوران مهدی(عج) قم برگزار شد با بیان این که توطئه های استکبار را در تدوین متون درسی به خوبی می توان مشاهده کرد، اظهار داشت:متاسفانه برخی محتواهای کتب درسی را که در جمهوری اسلامی خواستند تغییر دهند، برخی سفارتخانه ها فریاد زدند که این امر دست داشتن آنها را در محتوای کتاب های درسی ما نشان می دهد.
وی ادامه داد: دشمن امروز از هزاران راه برای منحرف کردن نسل جوان ما استفاده می کند و این امر وظیفه نسل فرهیخته را دشوارتر می کند که توطئه های آنها را خنثی سازیم.
مفسر قرآن کریم با بیان اینکه اگر محتوای برخی فیلم هاا در صداوسیما متناسب با فرهنگ ما نیست بدلیل آن است که از مردم کمک و مشورت گرفته نمی شود، تصریح کرد: من بارها گفته ام که اگر کشور ما آخوندهایش نواب صفوی و کت و شلواری هایش رجایی باشند، مشکلاتش برطرف خواهد شد.
وی مسئولیت اساتید را درقبال دانشجویان سنگین و حساس دانست و افزود: نباید اجازه دهیم که دشمن توطئه های خود را بر علیه جمهوری اسلامی محقق شده و خود را در جنگ نرم پیروز بداند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.