تیم تراکتورسازی در تعطیلات لیگ راهی اردوی درون مرزی می شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران: با وجود موافقت مسئولان باشگاه تراکتورسازی به اردوی برون مرزی این تیم در ایران اردو می روند.

مسئولان این باشگاه خواهان اردوی برون مرزی بودند ولی سرمربی پرتغالی تراکتور با بیان اردو مخالفت کرد و خواهان تدارک اردویی داخل ایران شد. تونی قصد دارد در جریان تعطیلات به استان دیگری برود و اردوی برون مرزی را لغو کرد.

*حکم تراکتوری ها لغو نشد 

 تلاش مسئولان باشگاه تراکتورسازی برای لغو جریمه 2میلیون تومانی نتیجه نداد و آنها موظف به پرداخت این پول هستند.
در جریان بازی تراکتورسازی و نفت برخی تماشاگران از لیزر استفاده کردند که اعتراض تیم مهمان یعنی نفت را به همراه داشت. در نتیجه مسئولان کمیته انضباطی با توجه به عملکرد تماشاگران در این بازی آنها را 2میلیون تومان جریمه کردندبا این حال مسئولان باشگاه تلاش کردند در صورت امکان جریمه را لغو کنند اما این امکان صورت نگرفت و با مخالفت کمیته انضباطی جریمه نقدی تراکتور به قوت خود باقی است.

*حاج صفی و ایرانپوریان به ترکیب بر می گردند

احسان حاج صفی بعد از 3هفته دوری به ترکیب تراکتورسازی برمی گردد این بازیکن که 3 هفته به دلیل مصدومیت نیمکت نشین بود و از سوی دیگر مورد غضب تونی قرار گرفته بود می تواند این هفته به میدان برود.

 در غیاب حاج صفی، اکرامی جایگزین او شد و در خط دفاع درخشید با این حال تونی  قصد دارد در شیراز و مقابل فجر از حاج صفی استفاده کند.

از سوی دیگر ایرانپوریان بازیکن شیرازی ترکتور در این بازی می تواند به میدان برود. ایرانپوریان که بعد از 2هفته اول لیگ به نیمکت نشین تبدیل شد دوباره به دستور تونی آماده حضور در ترکیب این تیم شد./مح

برچسب ها: تونی ، اردو ، خارجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار