کاپیتان تیم فوتبال چلسی در نظر دارد قبل اعلام حکم کمیته ی انضباطی فوتبال برای همیشه از حضور در میادین بین المللی همراه تیم ملی اش کناره گیری کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری اسکای اسپرتز، جان تری از خدمت طولانی مدت و جنجال برانگیز خود به تیم ملی انگلیس کناره گیری کرد.
 
این بازیکن 31ساله تا به حال 78 مرتبه برای تیم ملی کشورش در میادین بین المللی حضور پیدا کرده و در 2جام جهانی نیز این تیم را همراهی کرده است.
 
تری باید امروز مقابل تریبون اتحادیه ی فوتبال قرار بگیرد و پاسخگوی اتهامات این اتحادیه به او در ارتباط با توهین نژاد پرستانه به مدافع کیو پی آر باشد. این در حالی است که وی از سوی قانون از این اتهامات تبرئه شده است اما از قرار معلوم اتحادیه فوتبال این کشور از این موضوع به سادگی عبور نکرده اند.
 
کاپیتان چلسی در بیانیه اش گفت: من کناره گیری خود از فوتبال بین المللی رسما اعلام میکنم. می خواهم از تمامی سرمربی های انگلیس به خاطر گزینش من در 78 بازی تشکر کنم. من افتخار بازی با بزرگانی را در تیم ملی داشته ام که بسیار نیز از آنها آموخته ام.
 
می خواهم از آنها تشکر کنیم از هواداران و خانواده ام که مرا تشویق کردند و در این راه حمایت کردند. باید بگویم که اینکه نماینده ی کشورم باشم برای من بزرگترین افتخارات و این تصمیم که از انها جدا شوم، دشوارترین تصمیم زندگی ام بوده است.
 
اتحادیه ی فوتبال اعلام کرده که تری به احتمال زیاد، به محرومت طولانی مدت همانند لوئیس سوارز محکوم خواهد شد.
 
تری دراین ارتباط نیز در بیانیه ی خداحافظی اش اظهار نظر کرده است: من این بیانیه را امروز اعلام کردم تا زودتر از اعلام تصمیم کمیته ی انضباطی در ارتباط با اتهامات وارده به من باشد. اتحادیه ی فوتبال تصمیم دارد مرا تبیه کند در حالی که دادگاه مرا تبرئه کرده است، پس من زودتر کناره گیری می کنم تا محرومیت اعمال شده از سوی اتحادیه ی فوتبال بی اثر باشد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار